היכן הכי משתלם לקנות ציוד משרדי?

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות, ארגונים ומשרדים מבצעים הזמנות אונליין לציוד ואספקה לשימוש המשרד. אם פעם היה עלינו לערוך רשימה להעבירה בפקס (במקרה הטוב), לוודא כי הפקס התקבל בצד השני ובסוף החודש לגשת לחנות כדי לשלם על כל ההזמנות, היום החיים שלנו הרבה יותר קלים.

15.03.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
היכן הכי משתלם לקנות ציוד משרדי?

 

בכמה לחיצות כפתור פשוטות עורכים הזמנה, יכולים אפילו לשנות אותה עד לסגירתה ומשלמים בצורה בטוחה באתר וכל זה מבלי לקום פעם אחת מהכיסא במשרד.

כשחושבים על ציוד משרדי, הדבר הראשון שעולה לנו לראש זה עטים, מחברות, סיכות שדכנים, טיפקסים מחוררים, קלסרים וכדו'. אך למעשה ציוד משרדי בהתאם לשימוש משרדים רבים של היום זה הרבה מעבר לכך. זה לוחות שעם או לוחות מחיקים, מדפסות, טונרים ובכלל ציוד נלווה למחשבים ועוד. כדי לרכוש את כל הציוד למשרד שלכם בנוחות ובקלות עליכם בסה"כ להיכנס לאתר איכותי וידידותי למשתמש ולבצע את הזמנתכם. אתם שואלים איפה? ציוד משרדי רוכשים באתר מכלול!

למה דווקא באתר מכלול?

  • מגוון מוצרים – באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד משרדי. מעיפרון ועד מדפסת. המוצרים הינם מוצרים איכותיים מאוד ומהמותגים המוכרים בשוק. מבחר המוצרים מוצג בצורה מסודרת כך את ההזמנה שלכם תוכלו לבצע בקלות רבה. אם לא מצאתם מוצר שחיפשתם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר.
  • אתר ידידותי – לא רק המבחר חשוב, חשוב לנו שגם חווית הקנייה שלכם תהיה נעימה. תוכלו לנווט באתר ביתר קלות, האתר עובד בצורה מהירה כדי לא לבזבז את זמנכם על זמן טעינת העמודים וכך אתם יכולים להתרשם מהמוצרים בזכות התמונות פירוט המוצר המופיעים לצד כל מוצר.
  • רכישה בטוחה – למרות שרכישות באינטרנט הן כבר נושא ישן ומוכר, חשוב לבצע קנייה באתר מאובטח. אתר מכלול הינו אתר המאפשר לכם לבצע רכישה בטוחה אונליין בזכות מערכת הסליקה בעלת אבטחה גבוהה שאנחנו משתמשים לביטחון לקוחותינו.

איך לבצע הזמנה אונליין בדרך הטובה ביותר?

במרבית המשרדים בארץ ובעולם בכלל ישנו לרוב עובד אחד או עובדת שאחראים לאגד את כל בקשות העובדים לרכישת הציוד למשרד שהם צריכים. אותו אחראי להזמנת הציוד, צובר את הבקשות ולאחר מכן מבצע את ההזמנה. כדי ליעל את ההזמנות למשרדכם, הגדירו יום בחודש (למשל כל 5 לחודש) מבצעים הזמנה למשרד. כך העובדים יודעים שאם הם צריכים ציוד לשימוש במשרד עליהם להעביר את הבקשות עד יום לפני כן למשל. כך ישנו סדר בין העובדים ובין האחראי המזמין את הציוד. מצד ההנהלה או התקציב, הרבה יותר קל לעקוב אחרי הזמנות מסודרות המצטברות אחת לחודש מאשר הזמנות שרירותיות.

לסיכום, ציוד משרדי רוכשים באתר מכלול. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתרנו ולהתרשם ממבחר המוצרים האיכותיים שאנחנו מספקים ללקוחותינו ברחבי הארץ. מחפשים מוצר ולא מצאתם? אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

 

תגובות

מומלצים