מתוך ניסיון חיים

ד"ר תומר סברון מעשיר את חיינו בידע מתוך ניסיון חיים מרגש נפצע קשה בעת שרותו הצבאי ונותר נכה בכסא גלגלים בגיל 21 , הבחירה הייתה או להיכנע לקורבנות ומסכנות או לאסוף את השברים ולעוף על החיים ללמוד לכתוב לעזור לאחרים להעביר מיד וידע שצבר כרופא ממוחה לתודעה למודעות נפש גוף.

07.08.2020 מאת: רחל אבידר
מתוך ניסיון חיים

 

להתעורר! מדריך רוחני -מעשי שרשרת אירועים יוצאי דופן ופוקחי עיניים שחווה תומר סברון במהלך כמה שנים מחייו חשפה בפניו אמיתות יסוד עמוקות ונשכחות.

לאורך ההיסטוריה האנושית אנשים רבים הכירו את האמיתות הללו, חיו לאורן ונעזרו בהן, אך במאות השנים האחרונות הן טושטשו, הוסתרו ונשכחו.

בעידן הנוכחי רבים מאיתנו – ממש כמו מחבר הספר הזה - נזכרים בהן מחדש.

הספר משלב תיעוד התנסויות אישיות, תובנות, ידע מדעי וכלים מעשיים שעשויים לסייע לכל אחד ואחת מאיתנו לחיות חיים מלאים, משוחררים ובריאים יותר.

תומר סברון, פסיכולוג קליני, מרצה ומנחה סדנאות, נפצע במהלך שרותו הצבאי ומזה כשלושים שנה הוא מרותק לכסא גלגלים. תומר למד ביולוגיה, עסק במחקר מדעי וסיים עם תואר דוקטור בנוירו-ביולוגיה במכון וייצמן. תומר בחר להיפרד מעולם המחקר ופנה ללימודי פסיכולוגיה במטרה לטפל באנשים ולסייע להם. כיום, תומר מטפל כפסיכולוג קליני עם אוריינטציה של גוף-נפש-רוח המשלבת את כל הידע והניסיון שצבר.

כתבו על הספר: "סיימתי את הספר. חובה לקרוא! מרתק ועושה סדר בסדר הנכון. נבנה שלב אחר שלב ועונה על כל השאלות בדיוק כשהן מתעוררות. כתוב בשפה בהירה וברורה. אהבתי גם את ההמחשות. למדתי הרבה ונהניתי. תומר, תודה על הגילויים והפתיחות. אתה אדם נדיר!"

"תומר, הספר שלך נקרא בשקיקה וצימאון.. מזכיר, מחדש , מעורר ומרגש. אני באמת מלאת הודיה לך וקוראת בריסון מסויים, שלא תגמר לי ההשראה מהר".

"היי תומר! סיימתי זה עתה לקרוא את להתעורר ומאוד רוצה להודות לך על יצירת המופת הזאת שעזרה לי בפירוש לצאת מן השכול. תבורך !"

"תומר שלום.סיימתי אתמול את הקריאה בספר שלך, ומאד מאד נהניתי. מאד מעניין, ההסברים מצוינים, עושר הנושאים והידע הרב שלך מאד הרשימו אותי, הוא באמת כל כך שונה מהספר הקודם וזה מאוד מרגש. אתה ממש מורה רוחני כל הכבוד באהבה גדולה"

 

לאתר  Tomersivron.co.il

 

תגובות

מומלצים