איזון לאדם ולעולם

כלים להתמודדות ולהישרדות האדם בעולם בעידן הקורוניזם שהתחיל עם הופעת הקורונה ,covid19, רק לפני כמה חודשים בשנת 2020..וישאר להרבה שנים נוספות וימשיך לגרום לשינויים דרסטיים בכל תחומי החיים בחברה העולמית ובקרב האנושות.

19.09.2020 מאת: דוקטור גבר אבו רוכן
איזון לאדם ולעולם

 

עידן הקורוניזם..איזון לאדם ולעולם

האתגר הגדול העומד בפני האדם בהווה ובעתיד הוא לפתח כלים ואמצעים להתמודדות בהצלחה עם איום הקורונה בעידן הקורוניזם, רפואית,מדעית, חברתית, מדינית, נפשית ושכלית, ברמת האדם האנדיבידואלי הפרטי, על האדם להשתנות ולהסתגל לתנאי החיים החדשים באמצעות כלים ושיטות שונות.

בעידן הקורוניזם יצטרך האדם לשנות כיוון מאקסטרובירסי, חיים כלפי חוץ, לאינטרובירסי, חיים כלפי פנים, להתרגל ללמידה מהבית, עבודה מהבית, תפילה וקיום מצוות בבית, צמצום התקהלויות ואירועים חברתיים, באמצעים הטכנולוגיים והי-טיק וסייבר העומדים לרשותו, צמצום בהוצאות, צמצום בניצול משאבי הטבע והעולם, יצירת סביבה בריאה טבעית ואנושית - חברתית, ויצירת סדר עולם חדש לאדם, יותר בריא, ואיכותי ומפותח בכל המישורים.New World Order.

להלן שיטה פשוטה וטובה ומעשית ובחינם, המאפשרת לכל אדם כמעט, לחיות חיים בריאים ולהתמודד בהצלחה עם האתגרים השונים בחייו בהווה ובעתיד.

שילוב הליכה קלה עם מדיטציה פשוטה ומודעת לכל תנועות הגוף, בתוך הבית למשך 40-60 דקות, בהתאמה אישית, בזמן ההליכה להתבונן בשאיפות ובנשיפות של האויר, עם השאיפה לאט לאט לחשוב על אנרגיה חיובית הנכנסת לריאות וללב ולמחזור הדם ובכל הגוף, ועם אנרגית האויר והחמצן יש שלווה, הרפיה, רוגע, אהבה, בריאות, ועם הנשיפה לחשוב על שחרור המתחים והכאבים מתוך הגוף ולחוץ עם האויר היוצא.

כל שאיפה מלאה בבריאות ושלווה..וכל נשיפה משחררת את הגוף והנפש והמוח מהמתחים והכאבים, להתרגל עם ההליכה לנשום באופן מודע, ולהתכוונן לקבלת האנרגיה החיובית לפנימיות שלך, תהליך אינטרובירסי, ולהוצאת כל דבר שלילי מתוכך עם הנשיפות, תהליך אקסטרובירסי, מתוך נסיון שלי ושל אלפי אנשים בכל העולם במשך שנים,  הדבר מאד מועיל לשמור על בריאות תקינה וטובה, עם הרבה יתרונות גופניים, נפשיים, שכליים ורוחניים..לפי מומחים לנושא הבריאות, ההליכה היומית, לפחות פעם אחת ביום, תורמת למשקל גוף  מאוזן , חיזוק שרירים, שמירה על כושר טוב.

שורפים שומן ומורידים כולסטרול, שיפור זרימת הדם, חיזוק המטבוליזם, שחרור ממתחים גופניים ונפשיים, יצירת וקבלת רעיונות חדשים, אספקת חמצן למח (החמצן מזון למח), פתרון שאלות וסוגיות המעסיקות את האדם, איכות שינה טובה, הפחתת חרדות, חיזוק הבטחון , שיפור הריכוז והזכרון, חיזוק מערכת החיסון ושאר מערכות של האדם, גופנית, נפשית, שכלית ורוחנית.

העיקרון החשוב הוא: לתרגל, לתרגל ולתרגל כל היום בשעות הנוחות של כל אחד, בבית, או בשכונה, וגם ביער ובשטחים פתוחים בטבע למי שיכול, העיקר להיות בתנועה מודעת לנשימות, למחשבות ולתנועות הגוף, התנועה זה חיים לתאים ולאברים ולאדם..וחוסר תנועה זה מוות והפסקת החיים.

הדאגה לבריאות משתלמת, בריאות האדם היא ערך עליון בכל זמן ומקום, בנוסף לשיטת התירגול האמורה, שילוב הליכה ומדיטציה כל יום, יש עוד גורמים נוספים לשמירת הבריאות כגון:

אוכל בריא ומאוזן, ספורט המתאים לכל אדם באופן אישי, איזון גוף - נפש, רגשות טובות וחיוביות (אהבה, אחווה, סובלנות, רוגע, שלווה, שמחה ועוד) מחשבות טובות וחיוביות שלא גורמות נזקים לאדם עצמו ולאחרים, קבלת אנרגיה חיובית, ודחית אנרגיה שלילית, ברגשות ובמחשבות וביחסי - אנוש בכלל.

איחולים לשנה טובה ,בריאה, אהבה, שלום ובטחון.

 

פורטל הכרמל

תגובות

2. הבריאות מעל הכל לפני 1 חודש
שיטה מעניינת..צריך רצון ותרגול יום יום..
1. عبيد לפני 1 חודש
قطيع خرفان

מומלצים