אמירה מראד כל הנשים יפות

נחשפים למוצרי הטיפוח והיופי שמכינה האחות אמירה מראד מחורפיש, מוצר מרענן וחדש שבא משמן עץ לְבוֹנָה עץ ממשפחת הבָּשְמִיִים, אמירה ריתקה בהרצאה שהעבירה במלון גינוסר בטבריה במשך שעתיים את הנשים שהשתתפו בסדנת העצמה שהובילה נגאת אבו סאלח מנכ"לית מרקם רווחה וקהילה.

12.10.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אמירה מראד כל הנשים יפות

 

אמירה מראד אימא לשלושה, עובדת קשה בלילות ומצליחה להביא מוצר שכל אישה שבאה איתו במגע פיזי לא יכולה להתנתק ממנו, אמירה לקחה את הצמח והפכה אותו למוצר שקשה להסביר ולתאר עד כמה הוא יעיל ומרענן לעור ולגוף.

 

זה לא עוד קרם או מסיכת פנים מחומרים כימיים, זה חומר של הטבע לחלוטין, מוצרים שהופכים לדבר מתבקש לכל סוגי העור, עור רך, עור  יבש ואפילו לתינוקות וקשישים.

 

רוצים להרגיש רעננים, להשתמש בשמן הלבונה, נוזל השרף של עצי הלבונה, שהם גרגרים לבנים צהבהבים ואדומים.

 

 

 

הלבונה נוזל אורגני, טעמו מר, ללבונה יש יכולת חיטוי ולכן אחד השימושים בה הוא לתרופות.

 

אזורי הגידול העיקריים של עצי הלבונה, הם בתימן, סומליה ואתיופיה. הלבונה הוזכרה במספר דתות ופרשות שאז השתמשו בה עמים לריפוי מחלות עור ועוד.

 

אמירה מראד שהתארחה במלון גינוסר בפעילות שארגנה חברת מרקם רווחה וקהילה, שעוסקת בענייני חברה, בריאות חינוך וקידום הקהילה, שמובילה מפעילת הפרויקט והמנכ"לית נג'את אבו סאלח עו"סית במקצועה.

 

 

 

אמירה שלראשונה מופיעה בפני נשים מחוץ לכפר שלה, מעבירה ביד רמה סדנה להכרת נושא הטיפול בעור, הכרת החומרים ועד כמה ההשלכות שלהם עשויות להיות משפיעות לרעה על העור.

 

אמירה הצליחה מניסיונה המקצועי כאחות בבית חולים לגליל המערבי, לקחת את הצמח מהטבע ולייצר ממנו נפלאות, מה שעוזר לרענן את הפנים לטווח ארוך בחומרים טבעיים, שהיא עצמה מכינה.

 

 

בין הקריירה העסקית להכנת החומרים, שעות היום לא מספיקות לאמירה, שעובדת בלילות כדי להביא עוד מוצר טוב ואיכותי, כדי לערבב בין שמן הלבונה לאלוורה הטבעית והשמנים מהאגוזים, החמניות ועוד, זה מוצר שהמדע עוד ידבר עליו, למה שהוא מסוגל לעשות לעור הפנים והגוף.

 

אמירה מוכנה להופיע בפני כל ארגון או קבוצה, שמוכנה להכיר מקרוב את הנפלאות של הטבע, אולי אתם תהיו מאלה שיעדיפו להשתמש במוצרים טבעיים.

 

למעוניינים לדבר עם אמירה, ניתן להתקשר למספר 0503035064

 

 

פורטל הכרמל

luban אמירה מראד

תגובות

10. נסמאת לפני 3 שנים
אישה מדהימה אופי ויופי
9. מהכרמל לפני 3 שנים
תרשמי פטנט
8. אסמה מהכרמל לפני 3 שנים
אני המומה מהדברים שלך
7. אריג לפני 3 שנים
מיוחדת ואישת עניין
6. אוסנת לפני 3 שנים
אמירה אישה מיוחדת במינה
5. אלית לפני 3 שנים
חשיבה נכונה וטובה לנשים
4. אישה טובה לפני 3 שנים
כמה טוב להבין שאת מציגה טבע
3. si לפני 3 שנים
גם אני רוצה
2. מהא לפני 3 שנים
מעניין מאוד
1. גלילית לפני 3 שנים
מרשים ביותר

מומלצים