ארבעה צעירים נפגעו מירי בירכא

הכפר ירכא בגליל רותח ועכשיו מדמם, הרקע הוא הבחירות לרשות המקומית, פוסט שפרסם נער הביא לשרשרת של תגובות ולקראת 03.00 בלילה בוצע ירי לעבר קבוצת נערים, 4 מהם נפגעו מהירי, בכיר בירכא "על והיב להסיק מסקנה וללכת הביתה ושוועדה קרואה תמונה", לפרטים

02.07.2019 מאת: פורטל הכרמל והצפון

ירי לעבר קבוצת נערים בירכא

 

אי אישור התקציב בפעם שלישית במועצת ירכא, מביא את המועצה בפני פיזור, שר הפנים הרב אריה דרעי נתן ארכה של 14 יום, לתת הזדמנות נוספת לאשר את התקציב.

בירכא שתושבים טענו שהבחירות זויפו, לא מוכנים לקבל את המצב ודורשים לקיים בחירות מחדש, או להביא ועדה קרואה לכפר, כמו שהיה בירכא בזמן פירוק העיר.

הלילה נער מירכא פירסם סטטוס ובו פירגן למשפחה שלו וכינה אותם "אריות", מנגד היו תגובות נגד אותה משפחה וכינויים גסים מצד המגיבים, הדבר הביא לרעידת אדמה ברשת החברתית בירכא, אבל אף אחד לא ציפה שבשעת לילה מאוחרת יבוצע ירי לעבר אותה משפחה שהנער שיבח בסטטוס שלו.

בכיר בירכא בשיחה לפורטל הכרמל: "הגיע הזמן לעשות סדר ולשים כץ לדברים האלה ולאנרכיה הזו, והיב חביש יעשה טוב אם יסיק מסקנות ויפנה את מקומו, ע"מ לעשות סדר בכפר שאיבד את הביטחון האישי, והלילה זו הוכחה שלאנשים אצבע קלה על ההדק , שפוגעים בנערים מבלי לחשוב הרבה".

הנפגעים פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, אחד הפצועים, בן 25, שהובא במצב בינוני, נותח ויועבר לטיפול נמרץ כללי, ואילו שלושת הפצועים הנוספים, בני 24, 20 ו-17, שהינם במצב קל, הועברו לאישפוז במחלקות (הצעיר מביניהם בכירורגית ילדים ושני האחרים בכירורגית).

כל הארבעה נפגעו בפלג גופם העליון, כאשר הצעיר בן ה-20 נפגע גם בפלג גופו התחתון.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הירי.

 

פורטל הכרמל

תגובות

2. מקומי דתי לפני 5 שנים
בושה וחרפה לאן הגעתם תתביישו
1. דרוזי מתבייש לפני 5 שנים
לאן עוד נגיע

מומלצים