הפורמולה מבית אלובאן של אמירה מראד

נשים בחורות צעירות זה בדיוק מה שאתן מחפשות לעור שלכן, פורמולה טבעית של קרם ושפתון שמן שמחייה עור יבש, קרם בעל השפעה מהירה, מה שנותן להרגשה של חיים יפים, השרף שמגיע מעצי הלבונה, אמירה מראד מזמינה אתכן לנסות את הקרם והשמן מבית אלובאן.

17.11.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הפורמולה מבית אלובאן של אמירה מראד

 

זה הוא קרם שעשוי משרף הלבונה, עד היום כל מי שהשתמש במוצר הביע שזה קרם ושמן שמעניק חיים לעור ונותן הרגשה טובה למשתמש במוצר.

 

בעלת הפורמולה אמירה מראד, אחות במקצוע, תושבת חורפיש, מביאה נוסחה טבעית של קרם ושפתון שמן, משרף של עצי הלבונה, צריך לנסות כדי להבין איזה פלא עושה הקרם והשמן של אמירה.

 

אמירה עובדת קשה להביא את הנוסחה המושלמת המוצלחה של הקרם והשמן, אמירה עוד לא מסופקת מספיק ולשם כך היא יוצאת למסע מפגשים וכנסים, כדי להציג ולאפשר לציבור להתנסות בקרם ובשמן ובעיקר להבין ולהכיר את המוצר לעומק.

 

זה הוא מוצר שעשוי מהשרף שהופיע בכל מני פולחנים דתיים בכל הדתות, השמן והקרם מעניקים רוגע וריח מעולה למקומות קדושים.

 

הקרם, השפתון והשמן שמציעה אמירה בא בעיקר מהשרף של עץ הלבונה, השימוש בקרם ובשמן קל, החומר לא דביק ובעיקר נספג מהר בעור, מוצר שיתן הרגשה מרעננת ומרגיעה, עד היום מאות השתמשו בהצלחה וממשיכים לדרוש את המוצרים של אמירה.

 

אמירה בשיחה לפורטל הכרמל והצפון אומרת: "אני גאה במה שאני מביאה, אני בטוחה שמה שאני מציגה אין לאף אחד, כי כולם משתמשים בחומרים כימיים, אני משתמשת רק בחומרים טבעיים שבאים מהצומח, המשחה והשמן שהמרכיב שלו בא מעצי הלבונה, שגודלים בתימן".

 

אמירה: "אני מאמינה במוצר שלי, יש מלא צמחים ושמנים בעולם, כל המרכיבים שלי והכי חשוב עץ הלבונה שגודל בתימן, שהוא קולגן לעור וקורטיזון לגוף, מדובר במסיכת פנים מדהימה, שמעלימה קמטים ופגמנטציה, מחדשת עור, הלבונה מנטרלת רעלים מהגוף ואפשר לאכול ולשתות אותה, בנוסף מאזנת לחץ דם ומורידה סוכרת, יש לעץ הזה סגולות רפואיות ואני מביאה את הנוסחה שלי לעור יפה ורך".

 

למעוניינים לדבר עם אמירה, ניתן להתקשר למספר 0503035064

 

קרם אלובאן אמירה מראד

תגובות

1. בחורה לפני 2 שנים
נשמע מעניין מאוד

מומלצים