זאקי לוקח את היזמות ותיווך הנדל"ן למקום רווחי

בעל העסקים לייעוץ יזמות ותיווך נדל"ן זאקי עאמר, בא כמפקד מהשירות, השתקע בנדל"ן ורושם הצלחות עסקיות, זאקי הפך לאחד המשרדים שרבים באים להתייעץ ולהשקיע ולהתפתח איתו, דגל המקצועיות של זאקי להוביל לעסקה בטוחה ולהרוויח מהנכס בעתיד.

20.01.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
זאקי לוקח את היזמות ותיווך הנדל"ן למקום רווחי

 

זאקי עאמר, תושב ג'וליס, נשוי פלוס 3 ילדים מצליחים במקצועות שונים, זאקי נכנס לתחום ההשקעות כאשר רכש דירה ב2001 ולאט התחיל ללמוד את תחום ההשקעות והנדל"ן, עם הזמן רכש עוד דירות והתחיל להתפתח ולבנות הון עצמי ושם טוב, שאפשר לסמוך עליו ולהתייעץ איתו בענייני ההשקעות ורכישת נכסים, משם זאקי פרץ לעולם הרחב והשקיע גם במיזמים בחו"ל שמניבים תשואות טובות.

זאקי חשב על העתיד שצריך לסמוך על איזה פנסיה ובסיס כלכלי טוב, למד איך ליזום פרויקטים, איך לעבוד עם משקיעים ולהוביל משקיעים לחו"ל, והוכח שזה ענף שיכול לפתוח דלתות, זאקי מחדד ששותפות זה דבר טוב שיכול רק להועיל ולהוביל למעלה.

 

 

זאקי: "יש לי חברת יזמות ואת משרד התיווך ושותף באנגליה, לשם אנחנו מביאים את המשקיעים. רוב אנשי הביטחון שיוצאים לאזרחות, אוטומטית יש להם ירידה של כ40 אחוז במשכורת, דבר שמאלץ אותם ללכת לעבוד בכל מני מקומות, שבקושי סוגרים חודש, לכן חשוב מאוד להגיע לביטחון כלכלי שזה להוביל את עצמך למקום יותר בטוח, עם היציאה לפנסיה. אנשים התחילו להבין שאת הפנסיה יש לבנות, ונושא הנדל"ן הוכיח את עצמו".

זאקי תמיד נרתם לייעץ ולעזור לכם בשיקולים האישיים שלכם בעסקאות הנדל"ן שאתם מתכננים, ולדאוג שתצאו עם עסקה משתלמת ונכונה עבורכם.

תמיד ניתן לפנות לזאקי לקבלת ייעוץ לעסקאות נדל"ן מוצלחות ומשתלמות התקשרו ל- 0506270934

 

זאקי ייעוץ יזמות ותיווך נדלן בארץ ובחול

תגובות

מומלצים