צעצוע מכל הלב לילדי עוספיה/סרטון

פרוייקט מיוחד של שתי צעירות פולה ממעלות ודימה ממעליא ובעזרת עוזי דיין שנרתם לרעיון, הם הביאו צעצועים לגני הילדים בעוספיה

10.04.2011 מאת: פורטל הכרמל והצפון
צעצוע מכל הלב לילדי עוספיה/סרטון

במסגרת פרוייקט "צעצוע מכל הלב" חולקו צעצועים לשלושים גנים בעוספיה. מפגש עם התורמים נערך באחד הגנים בעוספיה, בו נכחו, נגוה זידאן, נציג ועד ההורים, כמאל כיוף, רכזת הגנים אכראם ג'אבר והבה וראש המועצה וגיה כיוף, הם הודו לבנות, להורים ולעוזי על התרומה.

עוזי דיין: "ילדה בשם פולה דיניץ כתבה לי בפייסבוק אחרי רעש האדמה בהאייטי ואמרה שיש לה רעיון לתרום צעצועים לילדים בהאייטי אז כתבתי לה שאם היא מתכוונת ברצינות לזה אני אעזור לה ותוך שבוע יצאה מכולה להאייטי לילדים שמה וזה חולק ליתומים בהאייטי".

עוזי דיין: "בעקבות השריפה בכרמל החלטנו לתרום צעצועים לגנים בעוספיה, כל צעצוע כזה היה שייך לילד, הילדים החליטו שהם רוצים לתת אותם לאחרים, הכל נעשה בהתנדבות, כשיש רעיון טוב ובעיקר של ילד תקחו ותמנפו אותו וזה עושה את הקשר הכי אמיתי, אנחנו כמבוגרים צריכים לאפשר שהחלומות של הילדים יתגשמו וזה עושה לי טוב על הלב".

פולה דיניץ ממעלות: "אספתי צעצועים עבור הילדים כי חשבתי שהילדים צריכים את התמיכה שלנו, שהם חוו דברים קשים, פניתי לאנשים חשובים ועוזי דיין נענה והתגייס לרעיון, גם אבי סיימון דיניץ ואחרים נרתמו ואספו תרומות".

סלים חמיסי אביה של דימה מהכפר הערבי מעליא: "אנחנו בקשר מתמיד עם שכנינו, לקחנו לידיים את הרעיון של פולה להפעיל ולחזק את הקשר בין הילדים".

וגיה כיוף, ראש מועצת עוספיה: "הנערות תרמו ל 30 גנים, אני אומר כל הכבוד לתרבות ולתעוזה, אני חושב שכך צריכים לעזור לאחרים, זה סוג של תרבות מהבית, המפגש של העוצמה לא במתנה אלא בחשיבה שבדבר".

{YouTubeVideo id=803Y_pDiBlU}

http://www.youtube.com/watch?v=803Y_pDiBlU

תגובות

7. עספאוי לפני 13 שנים
ארוע "חגיגי"
6. איכפת לו לפני 13 שנים
לא זקוקים לצעצועים משומשים
5. עספאוי גאה לפני 13 שנים
לראש מעוצה
4. בחורה לפני 13 שנים
אנשים יקרים
3. עספאוי לפני 13 שנים
מה אני יכול להגיד חוץ מתודה
2. בחור לפני 13 שנים
יפה מאוד
1. יוסף לפני 13 שנים
אני גאה בישראליות שלי

מומלצים