תושבי עוספיה מרגישים פגועים מהסגר

זו החלטה גרועה להטיל סגר על כפר עוספיה שמונה מעל 12 אלף תושבים בגלל 40 מאומתי קורונה, שבת מתוחה ומלחיצה עברה על תושבי עוספיה בכרמל, המשטרה בשעות בוקר מוקדמת סגרה את הכניסות לכפר , מה שגרם להתרסקות מוחלטת לעסקים בשני הכפרים.

22.11.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תושבי עוספיה מרגישים פגועים מהסגר

 

ביום שישי קבינט הקורונה ומשרד הבריאות הכריזו על כפר עוספיה כאדום, מה שחייב את המשטרה בשבת בבוקר לסגור את הכניסות מכיוון חיפה ומכיוון דאלית אל כרמל, אין יוצא ואין נכנס, הדבר גרם לפקקי תנועה ולהלם שהתושבים לא רגילים אליו.

ככל שהשעות עברו הלחץ עלה והעצבים של חלק מהתושבים יצאו משליטה, אנשים תהו למה זה קורה להם שבגלל מספר זעיר של חולים להטיל סגר על כפר שלם.

חלק מהאנשים שיצאו במחאה עם המכוניות נסעו וצפרו ברחובות הכפר, חלקם עברו ליד בניין המועצה והעבירו ביקורת בקול רם, והיו כאלה שגידפו את המועצה, שלא פעלה למנוע קיום סגר זה.

בשיחה לפורטל הכרמל והצפון תושב עוספיה שאל: "למה זה קורה לנו ? כאשר המועצה ביצעה דיגום מה שטבעי שימצאו אנשים חיוביים לקורונה, לעומת כפרים וערים אחרות שלא ביצעו דגימות ויש בהם מלא קורונה והם לא נמצאים בסגר, מי שאחראי על מצב זה ועל המתח באוויר, המועצה החלשה שלנו שאיפשרה את המצב הזה".

התושב: "מפתיע ביותר שהיו קולות שהגיעו מדאלית אל כרמל והעומד בראשה, שניצלו את המצב כדי לתקוף את התושבים בעוספיה, ומה התושבים בכלל אשמים?, אי אפשר לעשות הכללות, למה כאשר דליה שלא מזמן הייתה אדומה, והיא עלולה לחזור לאדום, הסגר הזה לא התקיים?".

השלכות הסגר הזה על התושבים במיוחד בכפר חלש כמו עוספיה הן כלכליות מכל הבחינות, ובעיקר הפגיעה בכוח העובד במפעלים במפרץ חיפה ובאזור יקנעם ובנוסף לעסקים המקומיים, בגלל הסגר שהוטל על הכפר שימשך עד יום חמישי 26/11/2020.

 

עוספיה שבת 21-11-2020

תגובות

6. ח....ר לפני 3 שנים
הגיע הזמן לכביש עוקף דחוף
5. עספיא לפני 3 שנים
פעילים
4. זוהר לפני 3 שנים
גועל נפש
3. مسرحيه اسمها كورونا לפני 3 שנים
فش فيروس في سيطره على الناس
2. חרד לפני 3 שנים
אוזלת יד
1. רמי לפני 3 שנים
אנשי עוספיה התעוררתם??

מומלצים