תת אלוף טריף בדר המטרה להציל חיים

לשמוע את דבריו של קצין רפואה ראשי בצה"ל תא"ל ד"ר טריף בדר תושב חורפיש שדואג לבריאות החיילים ושלומם בשגרה ובחירום, בשיחה לפורטל הכרמל מתייחס לפנים החדשות של החיל ומציע למתגייסים עתיד מצליח.

10.02.2018 מאת: אמילי חלבי

תת אלוף ד"ר טריף בדר קצין רפואה ראשי בצה" ל

תא"ל ד"ר טריף בדר בן 51 שנמצא בתפקיד קרפ"ר זמן קצר עושה מהפכות בחיל הרפואה בצה"ל ופותח בפני הצעירים המתגייסים את החייל דרך האקדמיה, באמצעות מסלול העתודה, שכולל מימון הלימודים, מימון המגורים במעונות ומתן מעטפת ליווי לסטודנטים.

תא"ל ד"ר טריף: "המטרה שתוך מספר שנים יוצבו אח או אחות בכל מרפאה ביחידות צה"ל, בבסיסי ההכשרה, במרפאות העורפיות ובגדודים, למתאימים תנתן אפשרות להמשיך לקריירה צבאית כאח/ות או להשתחרר עם ניסיון מקצועי משמעותי, כך הם רוכשים מקצוע לחיים".

"עתודה בסיעוד זה מסלול שמאפשר לכל צעיר וצעירה ללמוד לימודים אקדמיים לפני הגיוס לצבא, אנחנו מגדילים את כמות הסטודנטים, העתודה מאפשרת לאותו צעיר אקדמאי להשתלב במקצוע שלו בשירות הצבאי, הצעיר לומד 3 שנים במקום 4 שנים, מקצרים זמנים".

תא"ל טריף נמצא בחיל הרפואה מ 1993, עבר הרבה תפקידים ומילא שליחויות בעולם ולכן הוא מודע למה שצריך לשפר כדי לתת מענה מהיר ואיכותי כשהמטרה הצלת חיים בשגרה ובחירום, " אנחנו תמיד בוחנים את מה שאנחנו עושים ומנסים לשפר, מנתחים ולומדים איך לשפר".

תא"ל טריף: "לקצין רפואה ראשי יש שני כובעים לשים מול העיניים, המוכנות לכל מצב חירום יחד עם העיסוק ביום יום שזה הרפואה בשגרה. חיל הרפואה אחראי על כל משרתי הצבא, באוויר, בים וביבשה, בכל הגזרות השונות, ונותן את השירותים הרפואיים לכלל החיילים".

תא"ל טריף בדר מתייחס לסוגיית הגבול הצפוני שמתחמם ושצה"ל ערוך לתת מענה לכל תרחיש שידרש ומחדד את נושא הטיפול הרפואי שהם עדיין מעניקים לפצועים הסורים, "חיל הרפואה וצה"ל ערוכים לכל מצב, אנחנו תוך זמן קצר יכולים להיות ערוכים לכל פעילות שנדרשים אליה".

תא"ל ד"ר טריף לא שוכח לפרגן למשפחתו התומכת והמחבקת לאשתו ולילדים שנותנים לו הרבה גיבוי, ולאביו שיח' סלמאן בדר שהיה לו נתח משמעותי בהצלחה שלו בהנחלת ערכים ובשאיפה להתקדם ולהשיג מטרות.

תא"ל ד"ר טריף: "המסר שלי לחיילים, שזו זכות גדולה לשרת בצבא, לכל חייל יש תרומה משמעותית, כל חייל תורם למערך השלם".

לדברים שאמר לנו תא"ל ד"ר טריף

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים