בלה אשור הספר התעוררות שישנה את איכות החיים

מודעות, גישור וריפוי התנהגות בני האדם בעולם, האם תמיד אנחנו מתכוונים למה שאמרנו? מה ההשפעה  של דברינו, על מה שקורה לנו ועל המציאות?, איך לשפר את איכות חיינו? כיצד ללטש את אזורי הכאב הפחד את החרדות, להתגבר על מה שחוסם אותנו.

14.06.2020 מאת: רחל אבדיר
 בלה אשור הספר התעוררות שישנה את איכות החיים

 

אנו מבקשים לברך את בלה אשור מטפלת רב תחומית טיפול בהדמיה , טיפול בשמנים ארומתיים, על פי רפואת הרמב"ם מחברת הספרים, התעורורת ספר שמדבר על  מודעות, גישור וריפוי התנהגות בני האדם בעולם, על מגוון התרבויות הרגשות ,המחשבות  וההרגלים , גורמת לאשלייה כח או לחלופין של חוסר כח ,שאלות כמו האם תמיד אנחנו מתכוונים למה שאמרנו? מה ההשפעה  של דברינו ,ועל מה שקורה לנו ועל המציאות.

ספר התעוררות מעיר אותנו לעומק המחשבות שלנו, כתוב ברהיטות בשפה קלה ומובנת, שאלות כמו האם אנו יכולים להבין מהלך של דיבור מעשה, ותוצאה? האם שאלנו את עצמנו  את השאלות שעשויות לנתב את חיינו למקום הרמוני  יותר??? האם ישנן פעולות שניתן  לעשות או שינויים שאפשר להכניס כדי לשפר  את איכות חיינו?

 


 

ספר זה  פותח צוהר,קטן לעולם המתרחש בתוכנו שלרב אינו במודע,  מטרת הספר ,להציף ארועים, מהלכים
,אמירות ,תגובות, והרגלים שמניעים אותנו ולהביאם לרמת המודעות, בכדי שנוכל  לבחור מחדש לתקן  את הדורש תיקון, ולהגיע לחיים שלמים יותר.

ספר זה כשמו כן הוא פוקח עיניים לרווחה לתוכנו, לתת מודע ולהציף אותו לתוך המודע, ולשפר, לחיות חיים מתוקנים טובים יותר, ומה באמת אנחנו רוצים מהחיים ? להיות מאושרים יותר ,נהיה מאושרים יותר, שנדע ונוכל לתקן  להיות שלמים יותר בנפשנו.

ספר זה  מזמין למסע שבמסגרתו נבין כיצד ללטש את אזורי הכאב הפחד את החרדות , העצב, לפעמים אנו לא יודעים מה מעכב אותנו מה חוסם אותנו ? ועל כן קריאת הספר  התעוררות ,יעיר אותנו, יעלה למודעות תחושות רגשות מחשבות למודע, ומשם הדרך קלה יותר, להעצמה נפשית  פנימית, שמקרבת אותנו לאמת הפנימית, אשר חוקיה  קיימים ואף כתובים בתורה.

בלה אשור מטפלת רב תחומית, מנחה קבוצות, ומלמדת  מודעות ריפוי זה שנים רבות, בהצלחה רבה,חשוב לה לבלה להעביר את היכולות המקצועיות שלה לציבור, לעזור, להביא אדם לשלמות כמה שניתן, בלה אשור מלמדת ריפוי זה שנים רבות ,למדה  שיטות ודרכי טיפול שמתוכן צמחה הדרך המיוחדת המקנה לה כלים וחוזק, שימשה כיועצת 
 "במהות החיים" ובקבוצת אריסון. יועצת מקצועית ואישית ומגשרת לאורך שנים.

 ספרה מפרה תאים במח מעורר נקודות סגורות ואפלות שאנו בורחים מהם מהחיים, מנסים לחמוק ממה שהתת מודע מחזיק בפנים, אנחנו כבני אדם מחוייבים להעלות על ידי הדמיה על ידי קריאת הספר, להעלות למודע ולהביא עצמיו  לשלמות מקסימלית.

ממליצה בחום לקרוא ולהפנים, כולנו זקוקים לו ,ראשית ההבנות  "כאב חולף בגופנו, ראשי שוקע בתוך כר, ואני מזיעה, מודעת  חלקית לסביבה, מרגישה את הבד שמכסה את גופי, את הבד הנוסף שמעליו, זו השמיכה, אני רואה  אור גדול, בהיר בוהק"

רוצים את ההמשך? הזמינו את הספר המעורר לחיים טובים יותר.

ניתן להיות בקשר עם בלה אשור בנושא הספר וכן דרך האתר שם ניתן לראות עוד על בלה אשור 
 הספר נמצא בכל רשת  ספרים, ספרי צמרת, רשת סטימציקי, צומת ספרים באתר, ניתן להזמין ישירות מבלה. הכנסו לדף הפייסבוק של בלה אשור, ושלי רחל אבידר, שם תמצאו את כל מה שבלה אשור מציעה לכם לאיכות חיים בריאה טובה איכותית, אז תתעוררו, עם ספר מרתק וסוחף בקלילות  להתעוררות".

לבירור ניתן לצור קשר עם בלה אשור טל 050-7201752 או באמצעות האתר ashurbella.com

 

קישור לדף הפייסבוק 
 

בלה אשור מדברת על הספר התעוררות מודעות גישור וריפוי ויהי אור,התנהגות בני האדם בעולם על מגוון התרבויות הרגשות המחשבות שלנו וההרגלים גורמחפ לאשלית כח ספר זה פו...

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים