ועד הורים יסודי ג עוספיה מגבה את צוות בית הספר

לאור הפרסום בפורטל הכרמל והצפון בעניין תלמידי אלאשראק והכוונה לביטול סמל המוסד של בית הספר ג', ועד ההורים בתגובה למערכת האתר בעניין "הרשות הרלוונטית, מכחישה את הדברים בתוקף ואף נרתמת לעשות כל מה שביכולתה במטרה לקדם את טובת בית הספר".

01.07.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ועד הורים יסודי ג עוספיה מגבה את צוות בית הספר

 

לכתבה שפורסמה תחת הכותרת "האם יסודי דתי אלאשראק יעבור לבניין יסודי ג' בעוספיה?", לאור המשבר בעניין חט"ב דתי אלאשראק, מועצת עוספיה אמורה למצוא חלופה לשנת הלימודים הבאה, לאור הנתונים שאנו חושפים בנושא הרישום לכתות א', המגמה שנראית שעוספיה תיוותר על סמל מוסד חינוכי, פוזאת חמדאן מכחיש את כל הנאמר, בקישור[

ועד הורים בית ספר יסודי ג  עם היו"ר אחמד מנסור, שיגר למערכת תגובה ובה הוא כותב

"ועד הורים בית ספר יסודי ג מברך את התלמידים ואת צוות המורות והנהלת בית הספר בסיום שנת הלימודים ומאחל להם חופשה נעימה ובטוחה והמון הצלחה בהמשך הדרך.

בית ספר יסודי ג צמח במשך שמונה שנים שבמקביל בבתי ספר אחרים נסגרו תקנים ,לבית ספר יסודי ג  נקלטו אנשי צוות מבתי ספר אחרים , מדובר בצוות מקצועי מיומן שעומדת בראשו מנהלת בית הספר גברת עביר כיוף , מנהלת בעלת חזון וראייה מערכתית ומקצועית .

ועד ההורים יחד עם צוות בית הספר והמנהלת עובדים בשיתוף פעולה מלא וביחסי אימון ותקשורת חיובית ובונה במטרה להביא את בית הספר להישגים לימודים  חברתיים ורגשיים גבוהים לטובת ילדינו

לאחרונה פורסמה כתבה שהובאה  לידיעתנו בפורטל הכרמל , בכתבה התייחסו לשמועות בקשר "לביטול סמל מוסד " של בית הספר ולאכלוס המבנה ע"י בית ספר יסודי אל אשראק , צר לנו בתור ועד הורים בעידן הזה שנת 2020 שאנשים עדיין ניזונים משמועות במחיר של פגיעה בטובת ילדינו , לגופו של עניין אחרי בירור מעמיק שנעשה על ידינו מול הגורמים הרלוונטיים מתברר כי המידע אינו מדויק ואף אינו נכון .

הרשות הרלוונטית , מכחישה את הדברים בתוקף ולהפך עובדת ואף נרתמת לעשות כל מה שביכולתה במטרה לקדם את טובת בית הספר הן במתן השירות הנדרש לבית הספר והן מבחינת קידום הבנייה של החלק השני של בית הספר הנמצא בשלבים מתקדמים.

בהתייחס לעניין הרישום יש לציין כי הכפר מבחינה גאוגרפית מתפתח לכיוון של השכונה המזרחית בשל בנייה של הזוגות הצעירים  ולכן מספר הילדים הנרשמים לכיתות א יותר גבוה בשכונה המזרחית לעומת השכונה המערבית , נציין בנוסף שליד בתי הספר היסודיים האחרים קיימים אשכולות גנים בקרבת מקום המשויכים לאותם בתי ספר לעומת בית ספר יסודי  ג שאין בקרבתו אשכול גנים .

אנו כוועד הורים של בית הספר יסודי ג מאמינם בבית הספר , בצוותו ובהנהלתו ממשיכם לעבוד בשיתוף פעולה מלאה למען טובת ילדנו והצלחתם".

 

תגובות

6. יודע לפני 4 שנים
שקר בלי בושה
5. אמא לתלמידה לפני 4 שנים
אמא לתלמיד
4. מןעצות לפני 4 שנים
זאת התוצאה של המןעצה הקודמת...
3. אימא לילד לפני 4 שנים
הכלב לא נושך את הבן שלו
2. המשך לפני 4 שנים
המשך
1. הורים לפני 4 שנים
הכתבה תעמולה ...ולא חינוך...

מומלצים