שנה א' לשגרירים צעירים בתיכון למדעים ומנהיגות דליה

לראות את התלמידים שקבלו הזדמנות פז להוכיח שהם מסוגלים לדברר ולהפוך גם בגילם לשגרירים למען מדינתם ישראל, הערב זהו ערב שכולם מנצחים, סרטון

03.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שנה א' לשגרירים צעירים בתיכון למדעים ומנהיגות דליה

במסגרת פרויקט בית ספר תיכון למדעים ומנהיגות דאלית אל כרמל, מדריך הקורס קובי פיינשטיין מתחבר לקבוצה יחודית של תלמידים שנבחרו בקפידה, למטרת הסברה עולמית תחת השם "ישראל מתקוונת אליך".

במעמד חגיגי של השגרירים הצעירים ובני משפחתם, חולקו תעודות לשגרירים, הטקס התקיים באולם בית הספר במעמד ראש המועצה רפיק חלבי ואשתו, תת אלוף חסון חסון מזכיר נשיא המדינה ואשתו, מנהל בית הספר מאהר נסר אלדין, פטין ביראני מפקח משרד החינוך, הילה דולב -נציגת "שנקר", המחנכת סיגל נסר אלדין והשגריר יצחק אלדין ראש ביה"ס לשגרירים צעירים.

התלמידים שידעו להנחות את הערב, קבלו שבחים מכל עבר מהבמה המרכזית והניסיון בשנה הראשונה אומר הכל.

הבאנו לכם בסרטון את חלוקת התעודות.

 

{YouTubeVideo id=z-6ZwWW7Ixs}

 

מבט לפרויקט שגרירים צעירים, בעקבות תופעת האנטישמיות הגואה באירופה ומצב ההסברה הירוד בו נמצאת מדינת ישראל באירופה, מינהל חברה ונוער ומחלקת ההסברה של משרד החוץ, מכינים "שגרירים צעירים" תלמידים מכיתות י"א במטרה להסביר את המדינה.

פרויקט "שגרירים צעירים" הינו פרויקט ייחודי, שמופעל בשיתוף משרד החוץ, מקנה לצעירים כלים לתקשורת איכותית, להסברה בארץ ובעולם.

במהלך הפרויקט, מתנסים תלמידי תיכון, במפגשים עם אנשי תקשורת ומדינאים, עורכים היכרות עם משימות משרד החוץ באמצעות סדנאות, הרצאות ומפגשים ייחודיים ועוד.

שגרירים צעירים

התלמידים הופכים להיות שגרירים צעירים של ישראל ברשת. הם מייצגים את ישראל בהיבט של הסכסוך הישראלי - פלשתינאי, בהיבט של השנאה לעם היהודי והצדקת קיומו של העם היהודי בארץ ישראל על כל המשתמע מכך.  בפעילות מקוונת ראשונה מסוגה המעודדת בני נוער להסביר ולקרב, במאבק על תדמיתה של מדינת ישראל.

במסגרת ההכנה מתמודדים הנציגים עם מורשת מדינת ישראל, ההיסטוריה שלה, מצב החברה בארץ, מצב התרבות, החינוך ויחסי החוץ של המדינה.

תגובות

4. הורה לפני 10 שנים
מחמם את הלב
3. אמירה לפני 10 שנים
בהצלחה לכם
2. מנאל לפני 10 שנים
שאפו לשגרירים ולשגרירות
1. ראוי לפני 10 שנים
גאווה

מומלצים