בהיג "לא אסכים לתכנון מוכתב"

ראש מועצת עוספיה בהיג מנסור בשיחה לפורטל הכרמל והצפון, בעניין מסמך הסרת החסמים של קמיניץ ועתידו, תכנית המתאר שתקועה, ולמה ממשיכים לגבות ארנונה מהעסקים במשבר הקורונה?, הקמת עירייה דתית ומה הוא יודע?, בהיג"בעניין תכנית המתאר אמרתי ייהרג ובל יעבור".

15.10.2020 מאת: חסין חלבי
בהיג "לא אסכים לתכנון מוכתב"

 

רצף הכתבות בעניין מה שחשפנו בפורטל הכרמל והצפון, אודות מסמך הסרת חסמים בתחום הדיור והמקרקעין בחברה הלא יהודית, מסמך שהוכן ע"י עו"ד ארז קמיניץ המשנה ליועץ המשפטי לממשלה ועו"ד כרמית יוליס ראש אשכול נדל"ן במשרד המשפטים.

לאחר שבחנו את המסמך בשיתוף בעלי מקצוע ודיברנו עם ראשי רשויות ואנשי תכנון וציבור, ראש מועצת עוספיה בהיג מנסור היה אחד המפתיעים, שיחד עם הועדה הציבורית לקרקעות, כבר שיגרו מסמך ליו"ר פורום ראשי הרשויות הדרוזיות גבר חמוד ולעו"ד ארז קמיניץ, שגולת הכותרת של המסמך ששלחה מועצת עוספיה "התייחסות לעניין נייר עמדה שהוכן ע"י המשנה ליועמ"ש מר ארז קמניץ וצוות משרדו".

 

התוכנית בחסות בורקס בכר העגלה בסניף דליה, בהנהלת ג'וזף רוחאנה, בורקס בכר העגלה מרכז מסחרי דאלית אל כרמל, ליהנות מבישולים של אלוף הבורקס, בטעם גבינה, או תפוחי אדמה, בורקס פטריות, וגבינה עם תרד.

 

בהיג מנסור: "עוספיה לא מזלזלת במסמך ארז קמיניץ ומיד אחרי שבחנו את המסמך גיבשנו נייר עמדה שחלקו מברך ומתריע על החסמים שבאים".

בהיג: "לגבי תכנית המתאר, היא תקועה כמו שכולם יודעים, בגלל שהועדה המחוזית והעומד בראשה איתמר בן דוד שניסה לעשות לי תרגיל ולהביא תכנית שמלאה בחסמים שבה הרבה בתים נמצאים מחוץ לתכנית, אין את השטח שאישרה ועדת קלעג'י, לא היה ניתן להסכים לדבר כזה, אז כולם יודעים מה עשינו בועדה מחוזית שאיתמר ניסה להפקיד את התכנית, אני זה שמנעתי את זה, כי היא לא משרתת את האינטרס של הישוב ואני לא יכול להסכים לדבר כזה ואז אמרתי להם ייהרג ובל יעבור".

בהיג: "אני לא מבין יו"ר ועדה שרוצה להגיש תכנית שלא מתאימה לי, שילך יגיש תכנית ברעננה איפה שהוא גר, ושלא יבוא אליי לכפר וינסה להכתיב מצב".

בהיג: "לגבי התקציב של תכנית 959, לא נשאר כסף אני ניצלתי את כל התקציב לטובת תכנון, עוספיה נמצאת היום ברצף תכנון של 5 אזורים שאנחנו מפתחים שלא קשור לתכנית המתאר והכל מהתקציב של המועצה, הכבישים הארוכים שסללנו הם קובעים את שטח השיפוט של הישוב, היום בפועל למדינה לא נשאר עוד כסף לתכנון בכפר הדרוזי, בנוסף אנחנו מפתחים את שער הכרמל שזה ממנסור סנטר מערבה".

לסיכום, השאלות שעלו, מדוע מועצת עוספיה ממשיכה לגבות מסים מהעסקים שנפגעו מהסגר של משבר הקורונה? ומה בהיג יודע והחליט לגבי הקמת עירייה דתית דרוזית?.

 

כל הדברים בסרטון.

 

בהיג מנסור חסמים במקרקעין בעוספיה

תגובות

22. עואר לפני 4 שנים
בהיג
21. כמו לפני 4 שנים
כמו
20. זיזו לפני 4 שנים
לעלע
19. חלבי לפני 4 שנים
האדם הנכון במקום הנכון
18. מנעספיא לפני 4 שנים
בהיג בעל מקצוע ואמין
17. עוספיא לפני 4 שנים
משפחה גדולה
16. شاب حر לפני 4 שנים
كلهن كذابين
15. תושב לפני 4 שנים
מה יש להגיד
14. תושב לפני 4 שנים
בהיג משדר מצוקה
13. עספיא לפני 4 שנים
בהיג
12. אזרחית לפני 4 שנים
חלש
11. מבין עניין לפני 4 שנים
לדעתי ריאד מרזוק מבלבל את בהיג
10. מנסורי לפני 4 שנים
רק כך עובדים עם הועדות תכנון
9. צעירה ממשפחה קטנה לפני 4 שנים
מה שאתה אומר בהיג לא נכון בכלל
8. עיספאוי לפני 4 שנים
דברים חשובים שהציבור יכיר
7. בחור לפני 4 שנים
כך לא עובדים בהיג
6. דלאוי לפני 4 שנים
איפה האמת ?
5. בכ לפני 4 שנים
אתה גדווול
4. תושב מודאג לפני 4 שנים
למה כל הזמן צריכים להכתיב לנו
3. כיופי לפני 4 שנים
בהצלחה אבו אימן
2. אזרח לפני 4 שנים
בהיג כל הכבוד
1. תכנון לפני 4 שנים
מה אתה מבין

מומלצים