פרח זידאן חיבורי חשמל והיתרי בניה בדליה ועוספיה

כל מי שהולך לבנות בית בכפרים הדרוזים בכרמל, חשוב שידע משמעות חוק החשמל והתוואי של התכנית הכוללנית והמפורטת של כל אזור ואזור, פרח זידאן משרד שירותי הנדסה ואדריכלות והוצאת היתרי בניה פיקוח ועוד, בשיחה לפורטל הכרמל והצפון.

09.01.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פרח זידאן חיבורי חשמל והיתרי בניה בדליה ועוספיה

 

פרח זידאן, בעל משרד להנדסה מהמובילים בכרמל, שמזה הרבה שנים עוסק בתחום, פרח הפך לאחד המומחים והמבוקשים בכל הקשור לתכנון, הגשת תכניות להיתרי בניה והגשה לחיבורי חשמל, בנוסף לשירותים נוספים שהמשרד מעניק ללקוחות.

 

 

פרח זידאן:"חשוב שהציבור ידע שתכנית המתאר הכוללנית שהופקדה היא תכנית שנותנת תוואי כללי לתכניות המפורטות של הכפר, עכשיו יתחילו לעשות תכניות מפורטות בתכנית הכוללנית, שם גם יחלו שינויים איך שיידרש בתכנון".

 

פרח:" עכשיו הכנסת אישרה את חוק החשמל, מה שאומר לגבי דאלית אל כרמל הוגשה ואושרה תכנית מתאר, יש חלקים נרחבים שכבר הוגשו בהם תכניות מפורטות, שם נוכל לעזור בהגשה לחיבור לרשת החשמל".

 

פרח:"כל משרד מהנדסים והנדסאים רוצה לעבוד על תכניות מאושרות, זה רק יכול לדחוף את הלקוחות לקבל משכנתאות, להתחבר לרשת החשמל והמים ומערכת הביוב, כך מסדרים את הבניה בכפר".

 

פרח:"יש לנו ברכס הכרמל מנהלת חדשה עדית קרמר שמונתה בסוף השנת 2021, עוד לא פגשתי אותה, אני מאמין שהיא עושה עבודה טובה".

 

פרח זידאן:"כל אחד שמעוניין להתחבר לרשת החשמל, מתושבי דאלית אל כרמל ועוספיה יכול לפנות אלי, אני אבדוק איפה הוא נמצא מבחינת תכנית כוללנית או מפורטת ואז אתן לו את ההנחיות, אין ספק שחוק החשמל יעזור מאוד לתושבי הכרמל. לגבי עוספיה אני מאמין שהמועצה בעוספיה עובדת על התכנית ובקרוב גם שם נוכל להנחות את התושבים בדבר חיבורי החשמל והיתרי בניה, יש הרבה תושבים מדאלית אל כרמל ועוספיה שפונים אלי הם מאוד רוצים לבנות עם היתר בנייה".

 


פרח זידאן שירותי הנדסה ואדריכלות, המשרד נמצא בבניין גרנד כרמל בדליה. עובדים כל יום מ 08.30 עד 14.30  ובערב מ 17.30 עד 20.00 . טלפונים 048393897 - 0507834154

 

פורטל הכרמל

תגובות

2. מהכרמל לפני 2 שנים
תודה ענקית לפרח זידאן
1. תושב לפני 2 שנים
דאלית אלכרמל

מומלצים