פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא חלק מגל הגואה של הטכנולוגיה שלא עוצרת היום, גם לא באדום. לכל בני הנוער יש לומר יש סמארטפונים משוכללים והם לא מסתפקים בפחות מהכי חדיש. הם חברים בכמה רשתות חברתיות ויש להם עולם שלם שהפייסבוק והרשת הם חלק גדול ממנו.

08.11.2017 מאת: פורטל הכרמל
פרסום בפייסבוק

הרשת מבוקשת ע"י בני הנוער היא ווטאספ ואם כבר מדברים על פרסום בפייסבוק, יש לקחת גם את זה בחשבון. אגב, מבוגרים כלל לא תופסים את ווטאספ כרשת חברתית. בהמשך לבני הנוער ולצורך שלכם לצרוך פרסום בפייסבוק ולא רק בו, יוטיוב הוא עוד במה מעולה לתרבות ותוכן וכן האיסטגרם.

בשנת 2016 הסנאפצ'ט היה הדבר הכי חם וכי חזק ברשת אבל פייסבוק הדף אותה בזכות סרטונים לייב שהפכו לאהודים מאוד בקרב בני הנוער.

ויש גם העתק כמעט מדויק לסנאפצ'ט-צלמים של האינסטגרם עם סטוריז, שאפשר לקשקש עליה, להוסיף כיתובים ואימוג'י.

אבל הכוכבת הגדולה היא המיוזיקלי, שהחלה את צעדיה הראשונים כרשת חברתית של ילדות לסרטונים של ליפסינק ובזכות פיצ'רים נכונים התרחבה. כיום אפשר להוסיף לה גם פילטרים, לשנות את המהירות של הסרטים, ולהיות יצירתיים. זוהי אפליקציה שמאיימת על אינסטגרם וקהלי היעד שלהם מאוד דומים.

פרסום בפייסבוק עובד גם עבור בני הנוער שפונים לערוצים אחרים.

פרסום בפייסבוק ובני נוער

לפייסבוק יש אתגר גדול כדי לכבוש את בני ה-16-17. הם צורכים תוכן, אבל כבר לא מייצרים תוכן, והנתון הזה צריך לעניין את המפרסמים שרוצים לצאת עם קמפיין פרסום בפייסבוק.

כדי לפתוח חשבון ברש חברתית, יש לציין חייבים להיות בני שלוש עשרה ומעלה.

אבל כדי להיות בעניינים, למרות שפייסבוק מתחרה עם סנאפטצ' או אינסטגרם עדיין יש בני נוער שירצו להיות חברים גם בה ויפתחו חשבון.

הם אומנם תמיד מחפשים את הדבר החם, החדש אבל נרתעים מהפייסבוק כי גם לאבא ולאימא יש חשבון שם, ובקיצור לכל המשפחה וזה סותר את השקפת העולם שלהם שחותרת לרדיקליות וחופש עולמי.

נתון זה צריך לשמש את המפרסמים, כאשר הם רוצים לצאת בקמפיינים שונים בעיקר במוצרים או שירות של בני נוער. זה לא אומרים שהם לא צריכים לעשות פרסום בפייסבוק, כי עדיין אין שום נתון על כך שאין תגובות לפרסום בפייסבוק שמיועד לבני נוער, אבל זה בהחלט מצריך חשיבה אחרת ומקורית.

פרסום בפייסבוק- תגיד בתמונה ומהר

כיוון שהפייסבוק עמוס בהמון מידע, תגובות ועוד, כדי שמסע פרסום בפייסבוק יזכה לתשומת לב, הוא חייב להיות מאוד מגניב, מקורי ומיוחד. זו יכולה להיות תמונה מצוינת, או סרטון קטן שהוא הפרסום בעצמו שיגרום לתגובות. העיקר שישימו לב אליו ויהיה טראפיק סביבו, שאנשים יגיבו וגם אם באופן שלישי, זה עדיין לא אומר שזה לא פרסום בפייסבוק שהצליח, כי יכול להיות שמה שהוא רוצה זה לעשות עניין.

תגובות

מומלצים