אלימות גואה בכפרים הדרוזים

למרות כל המאבקים וההפגנות נגד הפשיעה והאלימות בכפרים בשטח אין תוצאות ומקרי האלימות ממשיכים להתרחש בכפרים הדרוזים, קטטות דקירות ירי והשלכת רימונים ומטענים הפכו לשכיחים בחברה, דבר שמצריך תכניות למיגור התופעה.

16.06.2019 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אלימות גואה בכפרים הדרוזים

 

לא עובר יום שלא מתרחש אירוע אלים בכפרים הדרוזים, הסיבות רבות ומגוונות, החל מויכוח שגולש לקטטה ועד לחיסול חשבונות בין עבריינים.

משטרת ישראל פועלת באפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות עם כל האמצעים העומדים לרשותה למיצוי הדין עם העבריינים העוברים על החוק.

לאחרונה מוזעקים רבות כוחות גדולים של משטרה, בהם אנשי המעבדה לזיהוי פלילי וחבלנים, לסרוק זירות בהן היה שימוש בירי וברימוני הלם ומטעני צינור בכפרים, ירי לעבר בתים עסקים ורכבים, והשלכת מטעני צינור ורימונים, במקרים רבים התיקים נסגרים ובאחרים מתבצעים מעצרים.

אם בעבר הפשע התבטא רק בסכסוכים שהתרחשו בין עבריינים, וגרמו לחיסול חשבונות בין כנופיות, הרי שבשנים האחרונות יש זליגה לתוך החברה כולה, וחפים מפשע משלמים את המחיר.

בכפרים יש תחושה שהפשע השתלט על המרחב הציבורי, בדומה לשחיתות והאזרח הפשוט חש שחייו נתונים בסכנה.

אולי הגיע הזמן שהפוליטיקאיים ואנשי הציבור וכל אלה שמתיימרים להיות מנהיגים שמדברים בכל הזדמנות על ההישגים והדברים שהם מביאים והביאו לחברה הדרוזית, אולי יתחילו לפעול למיגור האלימות בחברה הדרוזית.

 

פורטל הכרמל

תגובות

4. איש מקצוע לפני 5 שנים
זה המזרח התיכון
3. צעירה לפני 5 שנים
האוכל שאוכלים
2. גל לפני 5 שנים
חברה מלאה בכעס ושנאה
1. אלימות זה מהראש לפני 5 שנים
ההסתה של ראש המועצה

מומלצים