אימונים מהבית, כך תבנו מסה גם בבית

אין לכם זמן ללכת לחדר כושר? אתם לא יכולים ללכת לחדר הכושר בגלל הקורונה? לא משנה מהי הסיבה שבגללה אתם לא הולכים לחדר הכושר, אתם צריכים להמשיך לבנות מסה גם בבית. זוהי אומנם יכולה להיות משימה קצת יותר קשה, אך עדיין היא משימה שאפשר לבצע אותה כמו שצריך.

19.10.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אימונים מהבית, כך תבנו מסה גם בבית

תמונה: freepik

 

אך לפני שנספק לכם טיפים חשובים לאימונים מהבית שיסייעו לכם לבנות מסה, אנו נרצה להתעסק בחשיבות של צריכת חלבונים. לחלבונים יש תפקיד קריטי בבניית מסת השרירים, ורק על ידי הכנסת כמות חלבונים נכונה ומאוזנת אתם תוכלו להגיע לתוצאות הרצויות ולבניית המסה הרצויה. תוספי חלבון יכולים לסייע לכם להתמודד עם מצבים שבהם אתם מתקשים להגיע למצב שבו אתם מכניסים את כמות החלבון הרצויה מהאוכל שאתם אוכלים – פרומקס היא אבקת החלבון הטובה ביותר עבורכם.

 

תשמרו על שגרת אימונים קבועה 

זה שהחלטתם לקחת אבקת חלבון של הרבלייף זה מעולה על מנת שתוכלו להגיע לתוצאה הרצויה. אך בפועל בכדי שתוכלו להגיע למצב שבו אתם בונים מסה גם בבית, אתם תהיו מוכרחים לשמור על שגרת אימונים קבועה. בדיוק כמו שבניתם לעצמכם שגרת אימונים בחדר הכושר, אתם תקבעו לעצמכם שגרת אימונם גם בבית – ללא שגרת אימונים אתם לעולם לא תוכלו להגיע לתוצאה הרצויה אפילו אם תיקחו תוספי חלבון.

 

תרכשו אביזרים שיסייעו לכם להתאמן

אימונים שבנויים על מסת הגוף הם נהדרים, אך הם עשויים בשלב מסוים לשעמם אתכם מאוד. הסכנה הגדולה ביותר מבחינתכם היא שתגיעו למצב שבו אתם משתעממים מהאימונים, כי אחרי זמן קצר אתם תתחילו לוותר עליהם. לכן ההמלצה שלנו אליכם היא שתקנו מידיי פעם אביזרים שונים שיסייעו לכם להתאמן, אביזרים שיסייעו לכם להגיע אל המסה הרצויה – כך תוכלו לראות תוצאות מעולות.

 

תסתכלו על תרגילים באינטרנט

עוד אלמנט שעשוי לסייע לכם להגיע למצב שבו גם בבית תוכלו לבנות את המסה הרצויה זה כמובן לעשות את התרגילים הנכונים. אז איך תוכלו לדעת שאתם עושים את התרגילים כמו שצריך גם מהבית? האמת היא שזה לא מאוד מורכב, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להסתכל על תרגילים באינטרנט. יש לא מעט סרטונים שיסבירו לכם בדיוק איך לעשות את התרגיל כמו שצריך, כך תוכלו להגיע לתוצאות שתמיד חלמתם עליהם.

 

אל תשכחו לשתות פרומקס בסוף אימון

מיד אחרי שסיימתם את האימון, חשוב מאוד שתכניסו כמות של חלבון שתסייע לשרירים להתפתח – והמסה תתחיל להיבנות כמו שצריך. אם לא תכניסו את כמות החלבון הרצויה בסוף האימון, אתם יכולים למצוא את עצמכם מדשדשים במקום ללא כל שיפור. מוצרי הרבלייף הם פתרון מעולה להשגת יעדי התזונה שלכם, גם ירידה במשקל וגם עלייה במסת שריר.

 

תגובות

מומלצים