כוכבי העבר בכדורגל משחקים לזכרו של פאדי נטור ז"ל

יוזמת בהאא קשקוש בשיתוף הרשויות בדאלית אל כרמל ועוספיה, הביאו למשחק של כוכבי העבר הערבים עם כוכבי הכרמל משני הכפרים, לקיים משחק שהכותרת שלו אחדות מלחמה באלימות ולזכרו של פאדי נטור שנהרג בתאונת דרכים קטלנית במרכז דליה, המארגנים הצהירו שהמטרה הושגה.

21.06.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כוכבי העבר בכדורגל משחקים לזכרו של פאדי נטור ז"ל

 

 

פגשנו את רדואן נטור הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל דאלית אל כרמל, הוא אחד השותפים בארגון המשחק ואבא של פאדי ז"ל, רדואן ומשפחתו מרוצים ומעודדים קיום משחקים מהסוג הזה.

בנוסף דברנו עם בהאא קשקוש שלא עוצר ומהמגרש בדליה כבר הולך לאירוע הבא בדרום הארץ ובמרכז ובסוף יגיע למשחק כדורגל שותפי גם ברמת הגולן.

השחקן איימן אבו סאלח שצופה במשחק מפרגן לחברים ולכוכבי העבר בכדורגל ובעיקר מזכיר לנו את השמות שחלקם כבר נשכחו, עם זאת תרומתם בכפרים ובערים הערביות בישראל נשארה.

לראות שחקנים במגרש, משחקים כדורגל, בלטו המאמנים אחמד והב, מועאד נסר אלדין, פאיד חסון, ויסאם עיסמי, ברכאת והב, אוסמה מריח, חדר אבו רוכן, חטאר אבו רוכן,  גסאן חלבי, רביע זידאן ואחרים רבים כמו פארס טויל, מועאד חדיד, אבו עבדו ורבים משני הכפרים, שהיו מוכנים לעזוב הכל ולהתגייס למען המטרה הספורטיבית החברתית החשובה לשמה נפגשו.

גם שלא מדברים על התוצאה, אבל השערים היו יפים וברמה טובה, בסוף האירוע חולקו תעודות הערכה ומתנות לשחקנים.

היציע משך אליו עשרות אוהדים שהביעו כבוד לשחקנים והודו להם על השתתפותם במשחק.

 

 

כוכבי הכדורגל הערבים בדליה 2021

תגובות

1. חבר של פאדי לפני 3 שנים
לא ככה

מומלצים