מועדון האלופים רוצה אתכם נשים ילדים וגברים

המאמן והמחנך ביאן נסר אלדין מוביל את מועדון האלופים לערכים וספורט, למתאמנים מכל הגילאים ובעיקר נותן מסגרת טובה ובטוחה לילדים לנוער ולנשים, ביאן מוביל קו ספורטיבי למען החברה, רביע זידאן דורית והבנות באימון, סרטון

14.10.2018 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מועדון האלופים רוצה אתכם נשים ילדים וגברים

ספורט זה אופי שמתחבר לכל אדם בעולם הזה, בשנים האחרונות יותר אנשים מהכפרים עושים ספורט בהתמדה וללא הפסקה לפחות פעמיים בשבוע, הדבר בא מתוך ידע שספורט זה טוב לנפש ולבריאות.

ביאן נסר אלדין בעל תואר ראשון ובוגר וינגייט, הקים בשנים האחרונות את מועדון האלופים לערכים ולספורט, שבו מתאמנים ילדים, בני נוער ונשים במסגרות שונות.

ביאן: "ספורט עושה טוב, כל עוד אני מרגיש שיש תועלת חיובית ומסגרת חיונית זה הרווח שלי, כל נער, נערה, אישה שרוצה לעשות ספורט, זה הבית שלהם, המועדון נותן את הכלים להתמודד עם כל דבר, ובעזרת אנשים שתומכים המועדון מצליח וגודל, אצלנו יש קבוצת כדורגל מגיל שלוש והלאה, כדורעף מכתה ב' והלאה, קבוצות נערים ונוער ונשים בכדורעף ובכדורשת, וגם בליגה, למעוניינים להצטרף מוזמנים להתייעץ בטלפון מספר 0544246191, במועדון אנחנו תומכים ועוזרים לחלשים בחברה ומאמצים ילדים ובני נוער במועדון ".

דורית שמשחקת בחיפה, מתאמנת עם הבנות מדליה ועוספיה, של מועדון האלופים, אומרת לפורטל הכרמל "ביאן מאמן את הקבוצה מכבי חיפה בליגה, אני מאוד מרוצה מהחיבור הזה עם קבוצות דליה בכדורשת. במשחק זה, אנחנו גם הצעירות וגם הנשים והאמהות, הולכות לכמה שעות לעשות לעצמנו וזה נותן הרגשה טובה לכולנו".

רביע זידאן, רכז הספורט במועצת דליה, "בדליה אולמות ברמה גבוהה ונמצאים בהם כל ענפי הספורט, הציבור מכיר כדורגל ושאר הענפים לא כל כך מוכרים להם, למשל פחות מתעניינים בכדורעף וכדורשת, בכדורעף יש לנו קבוצת נשים שמשחקת בליגה הלאומית".

לכל הדברים בסרטון

 

מועדון האלופים ביאן נסר אלדין

תגובות

מומלצים