מועצת דליה לא עמדה בהתחייבות שלה להפועל הכל מתפרק

הספורט בדאלית אל כרמל הולך לטמיון גם בשנה הנוכחית, שהתחילה בהתארגנות טובה בתקווה שמועצת דליה תעביר את הכסף, שהתחייבה להעביר לקבוצה, שבינתיים החתימה מאמן ורכש של שחקנים, שכרגע אין להם עוד מקום בקבוצת כדורגל.

25.11.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מועצת דליה לא עמדה בהתחייבות שלה להפועל הכל מתפרק

 

אכזבה גדולה פקדה את קבוצת הכדורגל הפועל דאלית אל כרמל, שחיכתה זמן רב לקבל את הכסף מהמועצה כדי לפתוח עונה חדשה עם שאיפה לשיפור מעמד הקבוצה בטבלת הליגה והעליה לליגה בכירה, אבל כל זה נקטע כרגע אחרי שהנהלת הקבוצה הבינה שהכסף מהמועצה לא יגיע.

בינתיים כל שחקני הרכש צריכים לחפש להם מועדון אחר, בזמן שכל הקבוצות סגרו את קליטת השחקנים, הדבר הזה ישליך גם על מחלקות הילדים והנערים והנוער.

הנהלת הקבוצה שבורה לאור המצב הזה, הם בזמן שהמשק הכלכלי קורס בגלל משבר הקורונה צריכים לרוץ לחפש משאבים במקומות אחרים, או להישאר עם קבוצה מרוסקת בלי שום עתיד לא לילדים ולא לבני נוער בענף הכדורגל.

שחקן מקומי אומר לפורטל הכרמל והצפון :"אני לא מבין רשות שיש בה כל כך הרבה עובדים, שלא כל כך משקיעים ומקבלים שכר גבוה, למה המועצה לא מסוגלת להחזיק קבוצה בעלות קטנה יחסית למקומות אחרים בארץ?, זו תעודת עניות לספורט בדליה".

לפרסום על הקבוצה הבוגרת שפרסמנו באוגוסט השנה

רדואן נאטור:"השאיפה לעלות עד לליגה לאומית"

עונת הכדורגל השנה שונה מכל העונות ולמרות הכל קבוצת הכדורגל הפועל דאלית אל כרמל מתאמנת רגיל עם מאמנה מועאד נסר אלדין והעוזר שלו חוסאם חלבי, במגרש יש הרבה צבע ואנרגיה חיובית, רדואן נאטור:"מחזירים את הכדורגל לכרמל". 

הפועל דאלית אל כרמל בכדורגל שנמצאת בליגה האחרונה, זוכה לתנאים חדשים השנה, מנהל הקבוצה רדואן נאטור לפורטל הכרמל והצפון מדבר על ההכנות, השחקנים, הסגל וצוות המאמנים, ובעיקר על המגרש, התאורה והתנאים החדשים בדליה.

רדואן:"ששאלו אותי על הקבוצה שנמצאת בליגה נמוכה, אמרתי שזה התבקש כדי לבנות את הקבוצה בצורה מקצועית, כולל מחלקות לצעירים ולילדים ובעיקר תנאים טובים למשחק".

רדואן:"כרגע משחקי גביע המדינה נדחו והליגה נדחתה לאוקטובר, לשם כך האטנו את אימוני הקבוצה והתחלנו באימון מצומצם שמתאים להכנות נכונות לקבוצה, עד לפתיחת עונת הכדורגל".

רדואן:"לגבי תקציב הקבוצה, הגשנו למועצה תמיכה בתקציב, העניין בדיון, אני מאמין שימצא תקציב לקבוצה".

רדואן:"השנה לגבי עונת הכדורגל בגלל הקורונה יתכן שנקיים משחקים ללא קהל, אבל אם יתאפשר אני רוצה לראות אלף אוהדים במשחקי הקבוצה".

רדואן מדבר על סגל השחקנים והמצב הקיים בקבוצה ובמיוחד על המטרה לעלות לליגה הבכירה, רדואן מאמין שהם מסוגלים להשיג את המטרה כבר מהשנה הזו. קישור לסרטון

כתבה על "הילדים של הפועל דאלית אל כרמל"

החיים חזרו למגרש העירוני בדאלית אל כרמל, אלה אותם ילדים ומאמנים, בין הדשא הירוק והרענן לבין היציע והתאורה, הכל ביחד נותן תקווה חדשה לספורט בכרמל ובמיוחד השילוב בין ילדי דליה לעוספיה, הכל בא כדי לתת בית חם במגרש הביתי, מפגש ראשון, סרטון

יוזמה חדשה של בניה מחודשת של מחלקת הילדים של קבוצת הכדורגל הפועל דליה, שנעלמה בשנים האחרונות, את השרביט מוביל המחנך עלאא אבו פארס יחד עם מוטי דלר, ברכאת והב ועמיד הלון והנהלת הקבוצה עלי וספאא חלבי, שמוכנים לעשות הכל כדי שהספורט והמגרש יתן מקום מרכזי לילדים ובני נוער בכפרים.

בשנה הנוכחית נרשמו 4 קבוצות ילדים לליגה, הם ישחקו עם המחוז בו הם ישולבו, זו חדשה שכולם מתרגשים וההצלחה באה בגלל ההיענות הגדולה של ההורים והילדים להגיע לאימון הראשון במגרש בדליה.

שני הדברים המיוחדים שניתן להבחין בהם זה האיחוד בין מחלקות הפועל דליה לעמיד הלון וברכאת והב, לבין המאמן מוטי שתרומתו רבה לאותם ילדים שלומדים עברית טובה יותר מבית הספר בו לומדים וזה יכול לסיע להם בעתיד.

שוחחנו עם כל המעורבים במחלקת נוער ושאלנו את השאלות המתבקשות לצורך הכרת המצב החדש בספורט בדליה. קישור לסרטון

 

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

7. שחקן לפני 3 שנים
בושה
6. Hala i לפני 3 שנים
הציבור בדליה
5. סמי לפני 3 שנים
מפתיע
4. תושב הכפר לפני 3 שנים
עאמר ורפיק הבייתה
3. נגאח חלבי לפני 3 שנים
דלית אל כרמל
2. مواطن לפני 3 שנים
رياضه
1. צעיר לפני 3 שנים
בלי לב ובלי עתיד

מומלצים