אז איפה הכי כדאי להדפיס חולצות?

אחד הטרנדים בתחומי האופנה והמתנות של השנים האחרונות הוא הדפסת חולצות. הדפסת חולצות מתאימה למגוון רחב של מצבים ומטרות בין אם אתם רוצים לפנק את בן או בת הזוג במתנה אישית מגניבה, מיוחדת ומקורית, ובין אם אתם צריכים לארגן כמות של חולצות מודפסות לקבוצת בני הנוער שיוצאים בקרוב לטיול בצופים.

05.09.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אז איפה הכי כדאי להדפיס חולצות?

freepik

 

השאלה היא איך בוחרים מקום שמתאים להדפסת חולצות מקצועית?. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם בבחירה.

 

בחרו מקום המשלב כמה סוגים של הדפסות

בעבר הלא רחוק היה ניתן להדפיס על חולצות רק בשיטה אחת, באמצעות מכונה שהייתה מעבירה את ההדפס ישירות על החולצה. עם הזמן והתפתחות הטכנולוגיה, נוספו מגוון של שיטות הדפסה ייחודיות שמשדרגות את החולצה והופכות אותה לאיכותית יותר. למשל, יש את שיטת ההדפסה הישירה שמעניקה על הגוף מבד של בד ולא מגע של מדבקה. בשיטה זו מכניסים את כל החולצה אל תוך המדפסת ואז ההדפס עובר ישירות לסיבים של הבד על החוצה. שיטה זו מתאימה לחולצות העשויות מ-100% כותנה והיא מעולה לחברות ומותגי אופנה או לכל אחד שרוצה להדפיס חולצה שנראית בדיוק כאילו נרכשה בחנות בגדים יוקרתית. הדפסה כזו עמידה מאוד בפני כביסות.

 

שיטת הדפסה נוספת מכונה דפוס משי אוטומטי. בשיטה זו מגיעים לרמת דיוק סופר גבוהה והיא מתאימה להדפסה של צבע אחד ויותר באמצעות קרוסלה. יש מעט מאוד עסקים שמקפידים להדפיס כך, אך היא מתאימה להדפסה של כמות גדולה של חולצה כאשר רוצים למשל לייצר גלופה. יש שיטות הדפסה נוספות כמו סובלימציה, הדפסה דיגיטלית, פלקס מודפס ועוד. בחירה של חברה המתמחה בכמה סוגי הדפסות מעידה על מקצועיות ויסודיות בתהליך.

 

כל צבעי הקשת ואופציות מגוונות

מומלץ לבחור בחברת הדפסה המספקת לקהל הלקוחות מגוון של אפשרויות גם בהיבט של הדגמים של החולצות, גם בהיבט של קהלי היעד- נשים, גברים, ילדים ותינוקות. בנוסף, שווה לבחור מקום שמציע את כל צבעי הקשת ובדים שונים כדי שתוכלו לבחור גם את סוג הבגד, גם את ההדפס או העיצוב וגם את סוג הבד שמתאים לכם.

 

מטרת ההדפסה

יש כאלה שצריכים להדפיס חולצה אחת בלבד וזה כמובן שונה מהדפסה של כמות. אם אתם צריכים להדפיס בבת אחת כמות של 20, 30, 50 או אפילו 100 חולצות בו זמנים, שווה לבדוק שהמקום שאתם בוחרים אכן עומד בכמויות הללו ויספק לכם את ההזמנה שלכם בזמן. קריטריון זה קריטי כאשר מוגבלים בלוח זמנים, למשל חולצות לטיולים, חולצות לסיום קורס בצבא, חולצות לתנועות נוער וכדומה.

 

ניתן לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים, להשוות מחירים, לבדוק את האיכות של ההדפסות ורק אז לקבל החלטה.

 

רוצים לקבל מידע נוסף על הדפסת חולצות בהתאמה אישית? אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר www.migvan4u.co.il ולהתרשם ממגוון עצום של חולצות להדפסה לרבות דגמי דרייפיט לגברים ונשים, חולצות טישריט עם צווארון עגול או וי, גופיית גברים, חולצות ילדים, חולצות אמריקאיות, גופיות וחולצות לנשים, דרייפיט לנשים, קפוצ‘ונים קנגורו יוניסקס, חולצות שרוול ארוך דקות, חולצות פולו מעילים ועוד. נשמח להעניק לכם שירות ולתת לכם מענה על כל שאלה או בקשה.

 

 

תגובות

מומלצים