איך לארגן חתונה ולהישאר בחיים? טיפים לזוגות מאורסים

זה לא סוד שתקופת ארגון החתונה נחשבת לתקופה לחוצה מאוד, עם לא מעט מתחים בין בני הזוג. פנינו לאתר החתונות המוביל בישראל Weddingday.co.il על מנת לקבל טיפים לזוגות מאורסים אשר נמצאים בדרך לחופה.

13.05.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך לארגן חתונה ולהישאר בחיים? טיפים לזוגות מאורסים

צילום Pexels.com

 

הכנו מדריך שיעזור לכם להיערך טוב יותר לתקופת ארגון החתונה. אז מה חשוב לעשות על מנת ליצור אווירה טובה, לעבוד ביעילות, לחסוך זמן ואפילו להנות מהתהליך? הנה כל התשובות:

סדר וארגון להפחתת מדד הלחץ

העובדה שבעת ארגון החתונה, נדרש לדאוג לכמות לא מבוטלת של משימות, ארגונים, תיאומים וספקים – מביאה לא פעם את הזוג למצבי משבר מתסכלים. אחת הדרכים למנוע את הבלאגן ולהוריד את מפלס הלחץ הוא פשוט לעבוד עם קובץ אקסל מסודר או לחילופין רשימה שמרכזת את כל הפעולות שנדרשות לביצוע.

ברגע שמורידים את המחשבות לדף באופן מסודר – נוצרת בהירות והראש מתפנה להתחיל לטפל בדברים בצורה יעילה. בנוסף מומלץ ליצור לעצמכם צ'קליסט ליום החתונה שיעשה לכם סדר גם בכל מה שנדרש מכם לקחת ביום החתונה.

חלקו ביניכם את המשימות

זה לגמרי בסדר לבצע חלוקה הגיונית של המשימות השונות בין בני הזוג. מישהו אחד דואג לאלכוהול לבר, מישהו אחר מטפל בעיצוב האירוע או בנושא הרבנות. כמובן שישנם לא מעט משימות וארגונים שדורשים את שניכם (בחירת תפריט האוכל או סידורי הושבה) אבל מומלץ מאוד לחלק את מלאכת ארגון החתונה באופן שיקל על שניכם ויקדם עניינים מהר יותר.

העזרו בהמלצות של זוגות אחרים

לא חסרות המלצות של זוגות אחרים ברחבי הרשת על ארגון החתונה שלהם. בין אם מדובר בטיפים לבחירת מקום החתונה או אפילו בבחירה של הספקים השונים (צלמים, תקליטן, איפור ושיער ועוד) אנו ממליצים לכם להיעזר בחוות הדעת וההתרשמות של זוגות שכבר התחתנו וכמובן לחפש במקביל מידע בבלוגים של חתונות כמו אתר Weddingday אשר מרכז כתבות, טיפים ומידע עבור כלות וחתנים.

לא לשמור דברים לדקה ה90

בניגוד למה שזוגות רבים חושבים, מועד החתונה מגיע מהר מאוד ולכן אנו ממליצים לסיים כמה שיותר משימות בשלב מוקדם ולא לדחות דברים לרגע האחרון. בין אם מדובר בדברים הגדולים כמו סגירת האולם או הספקים לחתונה ובין אם מדובר בקישוטים לרחבה, מתנות לאורחים או אפילו הזמנות לחתונה – כדאי לסיים עם כמה שיותר דברים ולא לחכות לדקה ה90.

פשוט שחררו

ארגון חתונה, מביא איתו המון מצבים שמהם אפשר להתעצבן או להתאכזב. נסו להנות מהרגע ולהבין שמדובר בתקופה מיוחדת שלא חוזרת כל יום ולהסתכל על הכל כחוויה אחת גדולה. אם תסתכלו על הדברים בצורה הזאת, תצאו חזקים ומגובשים יותר כבני זוג בסופו של התהליך.

 

תגובות

מומלצים