איך לבחור אינסטלטור מומלץ דגשים חשובים

לבחור אינסטלטור מומלץ זוהי משימה לא פשוטה, כשבוחרים אינסטלטור יש לקחת בחשבון את סוג השירות המבוקש.

31.10.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך לבחור אינסטלטור מומלץ דגשים חשובים

 

 

על מנת להבין טוב יותר באיזה שירות מדובר יש לבחון את האפשרויות:

 

 

איך לבחור אינסטלטור מומלץ - תחומים מרכזיים:

 

1- נזילות - נזילות בבית הינה אחת התקלות הנפוצות ביותר אך תקלה זו עלולה להסתבך ואף לגרום להשבתה של ביניין שלם. אם קיבלתם חשבון מים חריג, במידה ואתם מבחינים בלחץ מים חלש יותר, במידה ואתם מאתרים ברחבי הבית סימני רטיבות, קילוף, סדקים זה יכול להעיד על נזילה. הנזילה עלולה להיגרם ממערכת אינסטלציה שלט הותקנה כהלכה, מאיטום צינורות שאינו חזק מספיק, מקו ביוב שאינו מותקן באופן הדוק, מחדירת שורשים לאיזור הצנרת, מצנרת נמוכה מידי או פשוט מהתבלות ועייפות החומר. נזילות עלולות לקרות גם במבנים חדשים ולכן יש לאתר את הבעיה על מנת למנוע החמרה והשבתה של המערכת. בטיפול בתקלה זו משתמש האינסטלטור במצלמה טרמית על מנת לאתר את המיקום המדוייק מבלי להרוס את הקירות או האריחים.
 

 

2- סתימות - תקלה נוספות נפוצה היא סתימה במערכת האינסטלציה. גם במקרה זה תקלה זו עלולה להשבית את המערכת עד לרמה שלא ניתן להתשמש בשירותים או לפתוח מים ובמקרים של החמרה עלול להוביל לפיצוץ בצינור המים. אם מדובר בתקלה מקומית יכול בעל המקוע לפתור את הבעיה בקלות יחסית, אך לעיתים מדובר בבעיה איזורית ולשם כך נדרשת ביובית.
 

 

3- ביובית - כשמקור הבעיה בביוב הראשי ולא המקומי נדרשת ביובית, הביוביות מצויידת במיכשור המתאים על מנת לפתוח סתימות בביניין או בכל מקום ציבורי אחר. העבודה הנידרשת לכך היא מאסיבית יותר וכוללת שאיבה וריקון ושימוש בצינורות מיוחדים.
 

 

4- אינסטלציה סניטרית - אינסטלציה סניטרית מתייחסת לסביבת המיטבח , המיקלחות והשירותים. בין אם מדובר בבנייה של בית חדש או שיפוץ של בית קיים. ישנם עיצובים יפים בתצוגות אך בחירת האינסטלציה הנכונה חשובה לא רק מבחינה אסטטית אלה גם מבחינה בריאותית וסטרילית. בחירת אינסטלציה נכונה משפיעה על נוחות השימוש ואורח חיים בריא. על מנת לבחור את האינסטלציה המתאימה יש להתייעץ עם בעל מקצוע שיכול להתחשב בתנאי הסביבה ולהתאים את האינסטלציה באופן המיטבי ביותר. התאמה נכונה ומדוייקת תמנע תקלות מיותרות בעתיד ותחסוך כספים.

 

אינסטלטורים מאתר המובחרים - הבחירה הנכונה

 

לאחר שהבנו לעומק את סוג התקלה נוכל לגשת לבחור את האינסטלטור המתאים ולתת לו תמונת מצב יותר ברורה של התקלה או השירות הנדרש.כשאנחנו מחפשים אינסטלטור מומלץ יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים:

 

  1. זמן הגעה - אם התקלה דחופה והובילה להשבתה של מערכת האינסטלציה זמן ההגעה הוא קריטי.
  2. אדיבות ומקצועית - שירות אדיב ומקצועי כבר משיחת הטלפון הראשונה, בעל מקצוע נעים שניתן לסמוך עליו.
  3. אחריות מלאה - יש לוודא שקיימת אחריות על העבודה.

 

לפרטים נוספים - אינסטלטור מאתר המובחרים

 

תגובות

מומלצים