איך לבחור חברת ניקיון מקצועית?

אולי לא חשבתם שהבית שלכם יכול להראות כה נקי ומצוחצח, אבל אחרי שחברת ניקיון ביקרה בו והצליחה לחולל מהפך – סביבת המגורים מרגישה כמו חדשה. לא משנה כמה תשקיעו בניקיון יסודי,

22.01.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך לבחור חברת ניקיון מקצועית?

 

לחברות ניקיון יש את הצוות המיומן והמנוסה, תכשירי ניקוי עוצמתיים ומכשור מתקדם שיכול לעשות שינוי משמעותי, בין אם מדובר בניקיון מתקדם אחרי שיפוץ במלכו שאריות של רובה ובטון דבקו ברצפה ובין אם בחידוש רצפות או ניקוי של שטיחים וריפודים.

לפניכם מספר המלצות כיצד לבחור חברת ניקיון מקצועית:

קרוב וטוב ואיך נכנס הותק לתמונה?
חפשו חברת ניקיון מובילה וותיקה בשוק, שיש לה ותק בזירת הניקיון כך שהיא מביאה עמה הוכחות לעבודתה המקצועית רבת השנים. אינכם רוצים להפקיד את מלאכת הניקיון במיוחד אם היא מורכבת בידי חברה שלא בהכרח תדע לנהל את התהליך ולטפל בתשתית. אפשר לחפש כמובן ביקורות וחוות דעת אונליין וניתן להתייעץ עם אנשים שיוכלו להעיד על תוצאות בשטח. קרבה גיאוגרפית אף היא חשובה, למשל אם אתם גרים באזור הכרמל כדאי לחפש חברת ניקיון מומלצת בחיפה שמכירה את תנאי השטח ובזמינות גבוהה תוכל לספק שירות באזור.

חברת ניקיון שמספקת מגוון פתרונות
לכל בית וחלל יש את הצרכים שלו: יש מי שסיימו כעת תהליך בנייה או שיפוץ אינטנסיבי וזקוקים למייקאובר כולל בניקיון ואחרים מחפשים חברה שתדע להתמודד עם כתמים עיקשים על גבי הריפוד של הספה או מעוניינים לבצע פוליש לרצפה. בדקו אילו שירותים חברת הניקיון המועמדת לתפקיד יכולה לספק עבורכם והאם יש לה את המומחיות הנדרשת, למשל, בניקוי אחרי שרפות או איטום סילר, פוליש קריסטלי או ניקוי חלונות. ואם אין בכוונתכם לנקות בית אלא אתם מחפשים ניקיון למשרד או לחלל אחר? כדאי לבחור חברה שתדע לבצע את השירות בכל חלל כולל התייחסות מעמיקה לאלמנטים ספציפיים. כמו למשל, חלונות ושטיחים או ריפוד. שימו לב שיש חברות שיכולות להציע לכם שירותים משלימים כמו ליטוש שיש המתבצע באמצעות מכונת ליטוש משוכללת.

בלי להתפשר ומבלי לעגל פינות!
איכות וטיב העבודה הם בבסיס של בחירת חברת ניקיון מקצועית. בסופו של דבר, אתם רוצים לראות תוצאות. ניתן לראות דוגמאות לפרויקטים שהחברה ניקתה במסירות וכן לשוחח עם מי שהיא עבדה אצלם, כדי להבין מה רמת הניקיון והאם היא אכן עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כדאי להתייחס לפרמטרים נוספים שרלבנטיים לבחירת החברה על אחת כמה וכמה אם אתם מתכוונים לעבוד עמה על בסיס קבוע ולא רק לפרויקט אחד. למשל, מי הצוות שמגיע, במה הוא מצויד, האם החברה עומדת בלוחות זמנים צפופים וכמובן כמה עולים השירותים.

הפרטים הקטנים שעושים הבדל...
כדאי לבדוק פרטים נוספים כמו למשל, מהן שעות הפעילות בהן מתבצע הניקיון ובאילו שיטות ניקוי מדובר כך שתהיה רגישות ושמירה על החלל, האם יש להיות נוכחים בעת הניקיון או אפשר למסור מפתח, האם יש עבודות שהחברה מבצעת שלא במקום עצמו אלא במפעל אחר כמו למשל, ניקיון של שטיחים ותוך כמה זמן העבודה מתבצעת. פרט חשוב מאוד הוא נושא האחריות – האם חברת הניקיון מתחייבת לאחריות במידה ונגרם נזק לאיזשהו פריט במהלך הניקיון, כמו למשל, בעת ניקוי ספות.

זכרו שבכל הנוגע לעלות – זול יכול להיות יקר. לעיתים שווה לשלם יותר כדי לקבל עבודה יותר איכותית מחברה אמינה ומסורה שגם יודעת לבחור את העובדים בפינצטה כך שהם אכן יהיו שגרירים טובים ויעמדו בציפיות ובהסכם שנסגר מול המנהלים או הבעלים של החברה.

 

תגובות

מומלצים