איך לבחור מיטה המתאימה ביותר עבורכם לחדר השינה

המיטה המושלמת לחדר השינה צריכה להיות מותאמת לצרכים שלכם ויחד עם זאת להשתלב עם עיצוב החדר. המאמר יפרט איך לבחור את המיטה המתאימה ביותר לחדר השינה שלכם.

02.01.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך לבחור מיטה המתאימה ביותר עבורכם לחדר השינה

 

למי מיועדת המיטה?

רגע לפני שבוחרים מיטה יש להבין למי היא מיועדת. האם זו מיטה לאדם הסובל מכאבי גב, האם המיטה מיועדת לילדים או לנוער, לציבור החרדי, האם לאדם אחד או לזוג, לחדר ילדים קטן בו 2 ילדים, לאירוח וכן הלאה. כמו כן, האם נזדקק גם למזרן מותאם למיטה או שנתאים את המיטה למזרן קיים ומה בוחרים קודם מיטה או מזרן?

 

בחירת המזרן האולטימטיבי

בחירת מזרנים נעשית בדרך כלל ביחד עם בחירת המיטות. כשבוחרים את המזרנים הפקטור המשמעותי הוא הנוחות. הבחירה בין מזרני ויסקו שהצד העליון שלהם עשוי לטקס מספוג איכותי וגמיש על גבי מזרן קפיצים, לבין מזרני סימונס מקפיצים בודדים עם שכבת לטקס יכולים להיות פתרון מצוין למי שאוהב רכות. ישנם אף זוגות שיבחרו מידת קשיחות שונה בכל צד של המזרן ובשכבת לטקס שונה כדי לקבל יציבות ותמיכה אופטימליים. לקוחות המעוניינים רק במזרן עבור מיטה קיימת צריכים לבחור על פי מידה מדויקת ועל פי גובה רצוי. בדרך כלל הגובה הסטנדרטי הוא 30 ס"מ. ולהיפך, ישנם הבוחרים את המיטה לאחר שרכשו מזרן וגם פה המידות משחקות תפקיד משמעותי.

 

בחירת מיטה מעוצבת

מיטות מעוצבות צריכות להשפיע על האווירה בחדר השינה. כלומר, אם בחרתם לעצב את חדר השינה בסגנון מודרני יתאימו לכם מיטות מתכת וברזל עם בסיס עץ ופרזולים המתאימים הן מבחינת חומרי הגלם והגודל והן מבחינת הצבע והעיצוב לסגנון זה. על מנת להתאים מיטות לחדר שינה בסגנון כפרי חשוב לבחור במיטות עץ שימשיכו את אותו קו של הריהוט.

באותו אופן יש לבחור מיטות יהודיות לחדר אך בדגש על התאמתם לחלל. מיטות אלו הן זוגיות אך ניתן להפרידן בכל עת על פי הצורך. המיטות הן הריהוט הדומיננטי בחדר השינה ולכן ככל שהן יהיו יותר מפנקות וישתלבו עם שאר הריהוט, חדר השינה שלכם יקבל את המראה הנדרש. בנוסף, אל תתפשרו על איכות ועמידות. המיטות צריכות להחזיק שנים ארוכות ולכן חשוב שיהיו עשויות מחומרי גלם איכותיים ויהיו חזקות ויציבות.

 

בחירת מיטה לחדר הילדים

ישנם מספר סוגים של מיטות לחדר הילדים שהפקטור המשפיע ביותר על הבחירה הוא גודל החדר. למשל, בחדר ילדים קטן שבו ישנים שני ילדים עדיף לרכוש מיטות קומה על מנת שהחדר לא יהיה צפוף מדי. כמו כן, למתבגרים יש להתאים מיטות נפתחות או מיטות וחצי כדי שיוכלו להתרווח בחדר בנוחות. גם העיצוב של מיטות אלו חשוב. כאשר רוכשים ספות נפתחות הן אומנם משמשות לשינה, אך גם משנות את פני החדר ומתאימות לאירוח.

 

תגובות

מומלצים