איך להתאים את סוג הקלנועית לצרכים שלכם?

הקלנועית היא רכב חשמלי שמיועד לאנשים שמעוניינים להתנייד באזורים עירוניים בלבד במהירות נמוכה. לרוב זהו רכב שבני הגיל השלישי וגיל הזהב משתמשים בו יותר.

16.07.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך להתאים את סוג הקלנועית לצרכים שלכם?

 

עם השנים ענף זה התפתח מאוד טכנולוגית וכיום יש בו היצע רחב של קלנועיות בהתאמה לצורכי הנהג.

במאמר זה אנו נסביר איך תוכלו בקלות להגדיר את הצרכים שלכם ולהתאים אליהם את הקלנועית הנבחרת.

צרכים זה דבר משתנה בגילאים מבוגרים

בני הגיל השלישי זהו שם המגדיר מבוגרים עם יציאתם לפנסיה בשנות ה-60 לחייהם. כבר בגיל הזה הגוף מתחיל לאותת על השנים שעברו.

לחלק הסימנים חזקים ומובהקים ופעולות שהיו פשוטות לפני כמה שנים הופכות קשות יותר ולחלק זה בא יותר בקלות. לכן כאשר אתם מחליטים לקנות קלנועית, אתם חייבים להתאים אותה לצורך שלכם ולחיי היום יום.

הצורך לטייל בארץ ובחו"ל מבלי לאמץ את הרגליים

רבים מבני הגיל השלישי מעוניינים לנצל את זמנם לאחר הפנסיה לטיולים בארץ ובחו"ל. טיולים אלו מצריכים הליכה מרובה שלעיתים קשה בגיל הזה. על מנת לבצע טיולים אלו ניתן להשתמש בקלנועית יחיד מתקפלת. מדובר בקלנועית קומפקטית שמתקפלת לצורת מזוודה ויש לה אישור לעלות על טיסה יחד איתכם. זהו פיתרון נהדר עבור כל מי שהצורך שלו לטייל מבלי לאמץ את רגליו העייפות.

הצורך בקלנועית עבור סידורים

אם אתם זקוקים לקלנועית שבעזרתה תוכלו לעשות קניות, לנסוע לקופת החולים ולביטוח לאומי, כדאי שתבחרו קלנועית בעלת תא מטען רחב שיוכל להכיל את הקניות שלכם. הקלנועיות המומלצות עבורכם אצלנו בגלגל יציב הן:
משלוחית 

המשלוחית היא קלנועית זוגית בעלת תא מטען רחב מאוד שנמצא בצידה האחורי. ניתן ממש להעמיס על גביה ארזים מסודרים אחד על השני. מעבר לכך יש לה הנדסת אנוש נהדרת, גגון רחב ומושבים אגרונומיים. 

קלנועית L-46

מדובר על קלנועית חזקה, יציבה בעלת סל קדמי ואחורי ומאפשרת לזוג נוסעים לעשות סידורים וקניות בקלות ובפשטות.

הצורך בקלנועית זוגית

אם תפקודכם כבר לא כמו פעם ואתם לא כשירים לנהיגה ויש לכם סיוע ממטפל או מטפלת, זה הזמן לקנות קלנועית זוגית הכוללת שני מושבים. הקלנועיות המותאמות לצורך זה הן:

קלנועית L-48 

קלנועית זוגית נוחה ואיכותית בעלת יכולות טכנולוגיות מתקדמות. בקלנועית זו יש מערכת שמע מתקדמת ומערכת בטיחות מתקדמת. מעבר לכך המראה שלה בעיצוב מתקדם והמושבים ומערכת ההיגוי מתכווננים אף הם.

קלנועית L-43 

קלנועית זוגית רחבה ונעימה לישיבה, בעלת שני מושבים מתכווננים, סל קדמי ואחורי, גגון עליון רחב ומגן רוח קדמי. בעזרת קלנועית זו תוכלו לנסוע יחד עם המטפל\ת לסידורים או סתם טיולים נחמדים באזורים עירוניים. 

לסיכום, כאשר אתם מחפשים לקנות קלנועית, חשוב לשים לב כי הקלנועית מתאימה לצרכי היום יום שלכם, כך למעשה תוכלו להיות בטוחים שהיא תאפשר לכם את העצמאות שאותה אתם מחפשים. 

 

תגובות

מומלצים