איך משמרים מזרון לאורך זמן?

רכישת מזרן טוב ואיכותי כרוכה בהוצאה כספית לא מבוטלת, כאשר המחיר הממוצע של מזרנים איכותיים וטובים של החברות המובילות נע סביב ה-5,000 ₪ ואילך בהתאם לסוג המזרן וגודלו, כאשר מזרנים מסוימים חוצים את רף ה-8,000-10,000 שקלים.

08.11.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך משמרים מזרון לאורך זמן?

 

לנוכח העלויות הגבוהות יחסית של מזרנים איכותיים, קיימת חשיבות רבה לשמירה על המזרן לאורך זמן ולפניכם מספר טיפים חשובים ומומלצים בנושא.

 

תחזוקת המזרן - כיצד ?

 

שמירה על המזרן לאורך זמן מתאפשרת באמצעות הקפדה על מספר כללי תחזוקה חשובים כגון:

  • ניקוי תקופתי של המזרן באמצעות שואב אבק איכותי – פעולת השאיבה של האבק מהמזרן מומלץ שתעשה אחת לחודש לפחות.
  • אוורור תדיר של המזרן - בכל פעם שאתם מחליפים מצעים חשוב לאפשר למזרון להתאוורר במשך שעה לפחות מבלי להניח עליו מצעים חדשים.
  • ניקוי כתמים ולכלוך מהמזרן רק באמצעות מטלית לחה  וחומרי ניקוי המיועדים לסוג הריפוד העוטף את המזרן

 

 

טיפים חשובים לשמירה על המזרן לאורך זמן

 

מעבר לתחזוקה השוטפת, חשוב ומומלץ להפקיד על הנושאים הבאים,

  • הימנעו באופן מוחלט מהנחת חפצים מכל סוג שהוא על גבי המזרן - המזרון מיועד לנשיאת משקל גופכם ותו לא, ולכן, גם אתם מזיזים רהיטים או חפצים לצורך שטיפת הרצפה הימנעו מהצבתם על גבי המזרון.
  • הפקידו לסובב את המזרן ב-180 מעלות אחת למספר חודשים
  • הפכו את המזרן אחת למספר חודשים במידה ומדובר במזרן דו צידי
  • אל תאפשרו לילדיכם לקפוץ על המזרון
  • הימנעו באופן מוחלט מכיפוף או קיפול המזרן

 

 

אחריות על המזרן - מה חשוב לדעת?

 

רכישת מזרן מחייבת אתכם להתייחס גם לנושא האחריות המוענקת לכם על ידי החברה המשווקת, כאשר האחריות ברוב המקרים היא אחריות יצרן. חברות המזרנים השונות מעניקות לכם אחריות לתקופות זמן משתנות, כאשר תקופת האחריות עשויה להעיד על איכויות המזרן, וזאת לנוכח העובדה שעל מזרנים פחות איכותיים מוענקת תקופת אחריות קצרה יותר.

 


מזרנים איכותיים רוכשים רק בחברה מובילה כמו למשל ביג סליפר המומחים למזרונים, אשר מציגה מגוון רחב של מזרני סימנס, מזרון פולירון, מזרן קינג דיוויד, מזרן סילי וכדומה מגיעים עם תקופת אחריות של עד 5 שנים וכאשר מדובר במזרנים יוקרתיים תקופת האחריות מתארכת.

 

 

רכישת מזרנים במבצע

 

כאשר רוכשים מזרן במבצע מכירות או במחיר מוזל חשוב להתייחס לאיכויות המזרן בהתאם לחומרי הגלם מהם הוא מיוצר ובהתאם לפרמטרים השונים באמצעותם מומלץ לרכוש מזרנים, לרבות, דרגת קושי וגודל המזרן על פי התאמתו לסוג המיטה המיועדת.

 

כמו כן, רכישת מזרנים במבצע מומלץ שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים במכירת מזרנים של כל החברות המובילות ובכך לאפשר לכם ליהנות גם מהיצע גדול של מזרנים במחירים אטרקטיביים וגם מאחריות יצרן על גבי המזרן. לצפייה במבצעי מכירות אטרקטיביים על כל סוגי המזרנים.

 

 

תגובות

מומלצים