איך תמצאו מדביר מקצועי באזור חיפה והכרמל?

מחפשים מדביר מקצועי ואמין בחיפה והכרמל? הגעתם למקום הנכון. אז לפני שאתם ממהרים להזמין את המדביר הראשון שעולה לכם בתוצאות של גוגל, אנחנו רוצים לתת לכם כמה טיפים שיסייעו לכם להזמין את המדביר המתאים.

24.11.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך תמצאו מדביר מקצועי באזור חיפה והכרמל?

צילום: freepik

 

לפני הכל – בחרו מדביר מורשה

לפני שאתם מזמינים מדביר, ודאו שמדובר במדביר מורשה ומחזיק ברישיון מדביר כחוק. מי הוא מדביר מורשה? מדובר במדביר שעבר קורס וקיבל את רישיון המדביר שלו מטעם החברה להגנת הסביבה. דרשו מהמדביר שישלח לכם תמונה של הרישיון שלו וודאו שהוא בתוקף.

בנוסף, תוכלו להיכנס למאגר המדבירים המורשים שנמצא באתר של המשרד להגנת הסביבה. ודאו שהוא אכן קיים במאגר.

אגב, על גבי הרישיון שלו צריכים להיות מופיעים כל הפרטים הרלוונטיים, כמושם המדביר, מספר תעודת הזהות שלו, מספר הרישיון, תוקף וכמובן אילו עבודות הדברה הוא רשאי לבצע.

בחרו מדביר עם ניסיון

בחרו מדביר עם ניסיון רב שנים בתחום ההדברה בכלל, ובסוג ההדברה הספציפי שאתם צריכים לבצע בפרט. ככל שהמדביר יהיה מנוסה יותר, כך הסיכוי להצלחה של ההדברה הוא גדול יותר.

זו לא תורה מסיני לזהות האם מולכם עומד מדביר מנוסה מספיק או לא, מכיוון שכבר בשיחת הטלפון הראשונה איתו תוכלו לברר כמה פעמים בעבר יצא לו לבצע את ההדברה שאתם צריכים לבצע, באילו מקרים הוא פחות הצליח, כמה שנות ניסיון יש לו בתחום ועוד.

זה הזמן לחפש המלצות

אז במידה ואתם צריכים להעזר במדביר בחיפה, תוכלו לחפש המלצות עליו ממכרים שלכם באזור, כאלה שכבר שכרו את שירותיו. במידה ואין ככלה, תמיד תוכלו לדרוש מהמדביר להפנות אתכם ללקוחות קודמים שלו על מנת לשמוע את חוות הדעת שלהם.

באמצעות לקוחות אלה תוכלו לברר האם מדובר במדביר שנוהג להגיע בזמן, עובד במקצועיות וגובה מחיר הוגן. זכרו, במידה ויש לכם ספק הכי קטן, התקדמו הלאה בחיפושים כי אחרי הכל אין כמו ניסיון של לקוחות וחוות הדעת שלהם על המדביר.

בדקו את הצעת המחיר

הדבר נכון במיוחד עבור מקרים בהם מדובר בהדברה ארוכת טווח שדורשת מספר ביקורים, כמו הדברת התיקן הגרמני, פשפש המיטה, הדברת חולדות ועוד. בהדברות מסוג כזה, המדביר יצטרך לציין כמה ביקורים הצעת המחיר כוללת ומה קורה במידה והוא לא הצליח למגר את התופעה לחלוטין.

אל תתפתו להצעות מחיר נמוכות מידי, הן בדרך כלל מעידות על מדבירים לא מקצועיים שמעדיפים לעבוד בכמויות גדולות על חשבון האיכות. בחרו במדביר שנותן לכם הצעת מחיר מפורטת שנראית מקצועית, כזו שאיתה אתם מרגישים רגועים.

בדקו האם יש אחריות על ההדברה

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל הקור להצעת המחיר הוא סעיף האחריות. ודאו מראש האם המדביר מעניק לכם אחריות על ההדברה ובמידה וכן, מה היא כוללת ומה תוקפה.

חשוב לציין – לא על כל עבודת הדברה יש אחריות. לדוגמה, במידה ומדובר על הדברת התיקון הגרמני במסעדה, המדביר לא יוכל לתת לכם אחריות מפני שמדובר במקק עיקש שמטריד במיוחד מסעדות ומפעלי מזון.

לכן, בררו מראש מה המדיניות של המדביר בתחום על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות מולו בתום העבודה.

לפרטים נוספים בקרו באתר Madbirim Net

 

תגובות

מומלצים