א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מסבירים הכל על תשתיות ופיתוח בישראל

המדינה הצעירה שלנו נמצאת בתנופת פיתוח וקיים צורך לבצע חידוש של תשתיות במקומות רבים שבהם האספלט נשחק עם השנים ופגעי מזג האוויר ויש גם מקומות נוספים שיש לבצע בהם תשתיות חדשות לאור הבנייה של ערים חדשות ושכונות חדשות בערים קיימות.

20.01.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מסבירים הכל על תשתיות ופיתוח בישראל

 

חידוש סלילה של כבישים

כשהאספלט ישן, חשוב להחליף אותו ולכן חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מבצעת קרצוף של האספלט הישן כדי להכין את השטח לאספלט חדש. בהזדמנות זו שולפים בדרך כלל את התשתיות הישנות של קווי המים, הביוב, החשמל והתקשורת ומניחים במקומם קווים מחומרים חדשים ואיכותיים, בהתאם לתקנים הישראלים בקטגוריות הללו.

בתום הכנסת כל התשתיות לחלק הפנימי של הקרקע מבצעים את הסלילה הכוללת הנחת כמה שכבות של אספלט, הידוק של כל החומרים, סימון הנתיבים לרווחת התושבים.

כבישים חדשים ומהירים

הגידול באוכלוסייה ותנופת הבנייה מדרבנים את קבלת האישורים הנדרשים כדי לסלול כבישים חדשים בנקודות רבות ברחבי הארץ. אנשי המקצוע של חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מיומנים בכל נושא סלילת הכבישים על כל שלביהם ולכן הם מבצעים כל פרויקט בתחום זה באופן מוקפד בדיוק על פי ההנחיות הרשומות בכתב הכמויות ובהתאם לדרישות של מהנדסי הפיקוח.

סלילת כבישים איכותיים

כאשר סוללים כבישים באמצעות החומרים האיכותיים ביותר אשר מותאמים לתשתיות מסוג זה, קיימת סבירות גבוהה שאפשר יהיה ליהנות מכביש זה לאורך שנים רבות. כאשר המהנדסים של חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ בוחנים את איכות הקרקע באמצעות בדיקות ייעודיות ולאחר מכן אפשר לקבל החלטות על אופן הידוק התשתיות וכמויות האספלט.

בתום החדרת תשתיות הניקוז והמים, הסיבים האופטיים וכבלי החשמל מהדקים היטב את הקרקע. יוצרים את שכבות האספלט הנדרשות ובתום הפעולות הללו אנו מבצעים את הסימונים הנדרשים, קווי השוליים, התמרורים, גדר ההפרדה והתקנת עמודי התאורה.

פרויקטים ארציים של הקמת תשתיות חדשות

בפרויקטים ארציים סלילת הכבישים משולבת בעבודות בהיקפים גדולים אשר משתלבים בכך, כמו בניית גשרים או חפירת מנהרות. מדובר במיזמים הנדסיים ולוגיסטיים סבוכים ומורכבים אשר אורכים פרקי זמן ארוכים וזאת בהתאם לגודלם הפיסי ולתנאי השטח.

לאור הניסיון רב השנים של א.מ.צ שמש 1990 בע"מ הפעילות מתבצעת בהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו תוך שימוש בציוד מכני הנדסי מתוחכם וחדשני, אשר מקל על העבודה ויוצר אפשרות לבצע עבודה בקנה מידה רחב תוך פרקי זמן קצרים יחסית, באופן יעיל ביותר וזאת תוך הקפדה על מיזם בטיחותי לטובת הציבור.

 

תגובות

מומלצים