בדיקת תיק הוצאה לפועל על ידי עורך דין מקצועי

הסתבכתם עם ההוצאה לפועל? אין ספק שמדובר בסיטואציה מרגיזה ומלחיצה, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים לצאת ממנה.

21.02.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בדיקת תיק הוצאה לפועל על ידי עורך דין מקצועי

 

בעזרת עורך דין מקצועי המתמחה בעולם ההוצאה לפועל, תוכלו לבצע בדיקת תיק הוצאה לפועל ולחשוב יחדיו על אסטרטגיית יציאה מהמצב. לעתים מדובר בתהליך מתיש וארוך מאוד במהלכו תעמדו מול מערכות בירוקרטיות קשות מאוד שתובעות ממכם סכומי כסף שונים, ותצטרכו להוכיח את יושרכם.

בדיקת תיק הוצאה לפועל היא רק חלק מעבודת עורך הדין

בדיקת תיק הוצאה לפועל היא הפעולה הראשונה שיש לבצע כאשר אתם לומדים שנפתח לכם תיק שכזה, גם אם אין לכם מושג מה הוביל לפתיחתו. עדיף לעשות זאת בעזרת עורך דין על מנת להבין טוב יותר במה מדובר, וכיצד להמשיך מכאן. מלבד זאת, עורך דין ההוצאה לפועל יסייע במקרים נוספים:

ייצוג נושים – עורך הדין לא רק מייצג אנשים שנפתח להם תיק בהוצאה לפועל וכעת חייבים כספים, הוא גם יוכל לייצג לעתים את הצד השני, זה שמעוניין לקבל את סכומי הכסף שמגיעים לו על פי חוק. בפעמים אחדות יהיה מדובר באדם פרטי, ובפעמים אחרות גם בעסקים או חברות גדולות. עורך הדין ינהל את התיק כולו, ייצג את הגורם הנושה מול הלשכות השונות ולעתים אף יתעמת מול הגורם החייב.

כשהחייב הוא חברה או ארגון – לצערנו, נשמעים מידי פעם מקרים בהם לקוחות של חברה או ארגון נפלו לתרמית; עבדו עליהם, או שהעניקו שירות לחברה שפשוט לא העבירה את התשלום בזמן, ואפילו נעלמה! עורך הדין ידאג לפתוח בהליכים כנגד אותה חברה, במקרים קיצוניים גם עד לסגירתה.

צמצום ריביות והקלות אחרות – עוד לפני המשפט, עורך הדין יסייע לחייב להסדיר את כל נושא הגבייה על מנת לאפשר לו להמשיך בחייו ללא לחץ כלכלי. בנוסף, יוכל להביא לעתים לביטול ההגבלות השונות שהוטלו על החייב – עיקול רישיון, חפצים שונים, צו עיכוב יציאה מהארץ ועוד. כל ניסיון להתמודד עם המצב בעצמו, ירחיק את החייב מההצלחה בתיק.

איך מוצאים עורך דין מעולה בקלות?

זקוקים לביצוע בדיקת תיק הוצאה לפועל או מחפשים עורך דין תותח לגירושין ותחומים אחרים? אתם ממש לא צריכים לחפש רחוק מידי. כיום ישנם פורטלים מיוחדים אונליין המאגדים אנשי מקצוע מעולם המשפט בכל התחומים. כך, בלחיצת כפתור אחת תוכלו למצוא עורך דין בסביבה שלכם, בעל וותק וניסיון של שנים, ומקצועיות שתיקח אתכם להצלחה מרבית בתיק שנחת עליכם.

 

תגובות

מומלצים