בחירה נכונה של כסאות למוסדות גדולים וקטנים

מוסדות גדולים וקטנים זקוקים לריהוט איכותי וייצוגי כדי לשמר את התדמית שלהם. לקוחות וקהל רב נכנסים ויוצאים מהמוסדות וזקוקים לכיסאות נוחים ופרקטיים כדי להרגיש נינוחים במקום.

23.11.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בחירה נכונה של כסאות למוסדות גדולים וקטנים

 

המאמר יסביר כיצד לבחור כסאות עבור מוסדות שונים ומה צריך לקחת בחשבון.

שטח אחסון רחב ואופי

כאשר בוחרים כסאות עבור מוסדות צריך לקחת בחשבון את שטח האחסון של המוסד בין אם הוא קטן ובין אם הוא גדול. לא תמיד יש שימוש בכל הכיסאות אך צריך שיהיה מלאי על מנת שיהיה אפשר למקם ולארח את הקהל הרחב. כדי לצמצם את שטח האחסון חשוב להערים את הכיסאות בצורה מסודרת בשטח שהוקצה להם לאחסון. הכיסאות מגיעים בגדלים ובעיצובים שונים וחייבים להתאים לאופי המוסד. לא ייתכן שמוסד לשירותי דת יחזיק כיסאות המתאימים לאולם אירועים. לכן ישנה חשיבות לבחירת כסאות נבונה המשמעותית למוסד הבוחר אותם.

 

איכות הכיסאות

בחירת כסאות למוסדות נעשית בראש ובראשונה בהתאם לחומרי הגלם. החומרים צריכים להיות עמידים לרטיבות ולשמש בעיקר אם הם עומדים מחוץ למבנה. לדוגמה, כשמדובר על כסאות לבית כנסת או לאולמות חלקם ניצבים מחוץ למבנה ומותאמים לגן או למבואה החיצונית, וחלקם ניצבים סמוך לשולחנות האוכל. גם כסאות לבתי מלון צריכים להיות מותאמים ללובי, לבריכה, לחדרים, לדלפק הקבלה ולאולמות המלון. בשל עובדה זו, מוסדות כאלו יזדקקו לכיסאות מסוגים שונים ומחומרי גלם שונים. מבחינת עמידות, כסאות מעץ, או מתכת יתאימו למבנה הפנים של המוסד ואילו כיסאות מפלסטיק יתאימו יותר למבנה החיצוני שלו. ניתן לבחור בכיסאות בר גבוהים או נמוכים למתחמי הבר בבתי מלון, כסאות מתקפלים ליד הבריכה, כיסאות לדלפק הקבלה וכד'.

 

השימוש בכיסאות עם כיסויים

בהמשך לכך יש לקחת בחשבון את השימוש בכיסאות. אם ניקח לדוגמה שימוש של כסאות לבתי כנסת לרוב נעשה שימוש בכיסאות מפלסטיק לעזרת נשים ולתפילות בחוץ המונעות התקהלות במבנה. באולם המרכזי ניצבים כסאות אלגנטיים ומרשימים מעץ שאינם מיועדים לתזוזה. בנוסף, לכיסאות אלו יש כסות או ריפוד קטיפתי איכותי המתאים למקום ומכבד את המתפללים בו. גם בבתי מלון עושים שימוש בכיסאות מכוסים בבד משי או סאטן שצריך להיות איכותי ומרשים. כל הכיסאות בשטח התצוגה צריכים לספק את הנראות המושלמת מאיכות החומרים מהם הם עשויים ועד הכסות שלהם. כמו כן, הם צריכים לשמש את היושבים עליהם בנוחות שלא משתמעת לשתי פנים.

 

בחירת הספק האולטימטיבי

את הכיסאות יש לבחור מספק מנוסה שיכול לספק כמות רבה של כסאות למוסדות שונים. חברת אופק כסאות ייבוא ושיווק כסאות מספקים אותם בסיטונאות לכל המוסדות בין אם אלו מסעדות, בתי קפה, אולמות, גני אירועים, בתי מלון או בתי כנסת. איכות הכיסאות ברמה גבוהה ומחומרים חזקים ויציבים. זוהי חברה אמינה עם תודעת שירות גבוהה העומדת בציפיות של לקוחותיה.

 

תגובות

מומלצים