במקומות כאלה לא מהססים להשקיע!! בריטניה על מפת הנדל"ן הישראלי

המסע לאיתור נכסים בבריטניה, משקיעים רבים בוודאי מכירים את המושג נדל"ן עושים ברגליים, זה כן נכון משום שאין כמו מראה עיניים ותחושה, יצאתי שוב למסע איתור נכסים בבריטניה ולא הופתעתי כתמיד מהעובדה שמדובר במדינה שהיא מעצמה כלכלית שישית בעולם!.

16.02.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
במקומות כאלה לא מהססים להשקיע!! בריטניה על מפת הנדל"ן הישראלי

 

אתרנו נכסים מדהימים להשקעה במקומות מרכזיים ויפים!!! דירות להשקעה לא זולות, אך נחשבות להשקעה בטוחה  ומשתלמת!.

אני בעצמי מושקע שם ונהנה הן מצמיחה והן מיציבות כלכלית וכן מעליית ערך ותשואה של יותר מ 6%, בקרנו בעיר קנגסטון הול  Kingston upon Hull  בצפון בריטניה עיר של כ-  260 אלף תושבים לערך, עיר תרבות, תעשייה ותיירות, להסתובב בה זה מביא לך חשק לעבור לגור שם!.

שם איתרנו דירות של חדר אחד וסלון עם מטבח "באופין ספיס"  open space במקום מרכזי ממש לב העיר.

מחיר התחלתי לדירה הינו  77,000 אלף פאונד אשר מניב תשואה של 7% עם הבטחה של היזם שהוא גם בעלים של חברת ניהול למשך 10 שנים, דבר חסר תקדים והוא עושה זאת מתוך בטחון וגם רווח של לא מעט אחוזים על הנכס, כל זאת משום שהיזם בטוח בנכס.

לאור הנתונים והמציאות הנחשפת אני משקיע שם יחד עם בני משפחתי, כי באמת זה לעשות כסף ממעט שיש לך.

משום שהגעתי למצב ליכולת למנף את הכסף ע"י קבלת מימון מבנקים בבריטניה של עד 70% מעלות הנכס בריבית של 4% בשתי אופציות, משכנתא רגילה לטווח ארוך או משכנתא בלון, שזה תשלום ריבת למשך חמש שנים עם אפשרות להמשיך לעוד חמש שנים בו בזמן שאתה עושה תשואה מאוד גבוהה על מעט כסף שהפקדת מהכיס שלך!.

 

תמונות מדירה לדוגמא בפרויקט שראינו :

 

 

לציין כי הדירות בבניין זה כבר נחטפו ואין עוד דירות במלאי, כאמור הסיבות מובנות.

יש עוד מספר פרויקטים דומים בעיר ליברפול, מנצ'סטר, וולברהמפטון Wolverhampton עיר קרובה מאוד לברמינגהם שהיא העיר השנייה בגודלה בבריטניה.

עקבו אחרינו ותגלו עוד נכסים מעניינים להשקעה בטוחה, מניבה, מושכלת ועם עתיד ורוד ובטוח, כי לכל הדעות להשקיע בבריטניה זה לא כמו בכל מקום במזרח אירופה.

זאקי, יעוץ, יזמות ושיווק נדל"ן: בפיס: zamer6, במיל: zake.a@hotmail.com , פלא' 0506270934

 

ייעוץ יזמות ותיווך נדל"ן זאקי עאמר

תגובות

מומלצים