בניה מהירה עקרונות השיטה והיתרונות שלה

בניה מהירה מוכרת גם בשמות: בניה קלה, בניה מתועשת ובניה מתקדמת. למעשה, שיטת הבניה הזו, מציעה לא מעט יתרונות בהשוואה לשיטת הבניה המסורתית.

28.09.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בניה מהירה עקרונות השיטה והיתרונות שלה

 

באמצעות שיטה זו, אפשר לסגור מרפסת שמש, לסגור חדר, לבנות על הגג ובכלל להוסיף כמעט כל תוספת בניה לבית.

 

המשיכו בקריאה ותוכלו לקבל מידע על כמה יתרונות משמעותיים ובולטים שיש לשיטה זו.
מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

 

יתרון מס' 1 - מהירות

 

כאשר הסתיים בהצלחה שלב התכנון והמדידות, מה שנשאר הוא לגשת לשלב הייצור של המעטפת וכמו כן של הפאנלים שמרכיבים את תוספת הבניה הרצויה. הדבר נעשה במפעל ורמת הדיוק היא גבוהה ביותר. לאחר שכל החלקים מוכנים, מבוצע שלב ההרכבה. היופי הוא שמדובר על לא יותר מ-48 שעות. ההרכבה היא פשוטה ובלי רעש ולכלוך.

 

יתרון מס' 2 - חומרי גלם איכותיים

 

כאשר בונים בבניה מהירה, משתמשים בחומרי גלם איכותיים ביותר. לדוגמה, יש שימוש באלומיניום. הוא נחשב חזק, איכותי והרבה יותר מתקדם מבטון ועץ. אגב, בגלל הסברה לא נכונה, יש כאלה שחושבים שבניה מגבס היא בניה קלה. תנו לנו לומר לכם שמדובר בטעות גדולה, שכן בבניה מהירה או קלה, הקירות החיצוניים מיוצרים מפנלים מבודדים שעשויים אלומיניום ויציקות איכותיות. אותם פנלים מכילים חומרים מבודדים באיכות גבוהה.

 

יתרון מס' 3 - בידוד

 

החומרים בהם משתמשים בבניה מהירה, הם חומרים שמאפשרים רמת בידוד גבוהה ולא רק מפני חום או קור, אלא גם בפני רעש. אחד מבין החומרים הוא אלומיניום. הוא נחשב לבטיחותי, לעמיד בפני אש ומים וכמובן הוא אינו מחליד עם הזמן.

 

יתרון מס' 4 - משחק עיצובי

 

בגלל שיש עליה משמעותית בכל הקשור לפרויקטים של בניה קלה, ניתן לראות שחלונות אלומיניום או אפילו פרגולות אלומיניום, ניתן להזמין בכל מיני עיצובים וסגנונות. מנגד, אפשר גם להשתמש באריחי גרניט פורצלן, בשיש ואפילו לצור גימורי עץ. כל אלה יכולים להשתלב בצורה נפלאה עם כל מבנה שנבנה באמצעות בניה מהירה.

 

יתרון מס' 5 - אישורים

 

לשיטת בניה מהירה, יש אישורים מטעם הרשויות, כל עוד החברה שמבצעת את הפרויקט עומדת בהצלחה בכל הסטנדרטים המחמירים שהוצבו על ידי המדינה. אין ספק שהשיטה נהיתה פופולארית ומשתמשים בה על מנת לבנות גני ילדים, בתי כנסת, בסיסים של צה"ל וכמובן מבנים פרטיים ותעשייתיים. אם בעבר היה לוקח זמן להנפיק אישורים (כמו טופס 4 וטפסים נוספים), כיום המצב השתנה לחלוטין.

 

איך לבחור את החברה המתאימה?

 

 

חברה הבונה בבניה קלה תלווה אתכם מתחילת התהליך ועד לסופו וכמו כן תיתן לכם ייעוץ בכל הנדרש לפרויקט. על מנת שתהיו בטוחים שאתם בוחרים את החברה הנכונה, מומלץ מאוד לקרוא חוות דעת, לבדוק כמה שנות ניסיון יש בתחום, לבדוק את הדירוג וכו'. לאחר שבדקתם את כל הפרמטרים, אז תוכלו לבחור בראש שקט את החברה. שיהיה בהצלחה!

 

 

תגובות

מומלצים