הובלה בטוחה – כל הטיפים

אחד הסימני שאלה הכי גדולים בשירותי הובלות היא רמת הביטחון של המשפחה השוכרת את שירותי ההובלות. אותה משפחה מפקידה את כל רכושה בידי חברת ההובלות המיוצגים על ידי אנשים שהיא כביכול מעולם לא הכירה, אשר מספקים לה שירותי הובלת הציוד והריהוט מנקודה X לנקודה Y.

04.06.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הובלה בטוחה – כל הטיפים

https://depositphotos.com

 

אותה משפחה יכולה במידה רבה להרגיש לא בטוחה לגבי ההובלה או המובילים וגם לחשוש לגבי שלום הציוד בנסיעה ובהעמסה והפריקה. שימת דגש על הובלה בטוחה היא הכרחית מבחינת חברת ההובלות כדי להעניק ביטחון ללקוחותיה להשכרת שירותי ההובלה שלה.

הובלה בטוחה של החפצים בדרכים:

הדבר הכי חשוב בשירותי הובלות הוא הרכוש של האדם/המשפחה. לא די בכך שצריך רכב הובלות מספיק גדול להעביר את הדברים אלא גם חשוב שביתר חלקי ההובלה הציוד יהיה בטוח. יש כמה שלבים בהובלה שבהם אנו מתעסקים עם הציוד: בעת האריזה שלו, בעת ההעמסה על המשאית/רכב ההובלה ובעת הפריקה של הציוד מהמשאית אל הבית החדש. בדקו ביחד עם המובילים שהחפצים ארוזים היטב ושההתנהלות עם הציוד מתנהלת בצורה מקצועית וזהירה. כמו כן אתם רוצים לוודא שהנסיעה תהיה זהירה, מדרכי מישור וללא הרפתקאות מיותרות.

שירותים נוספים של חברת ההובלות שייתנו לנו את הביטחון בה:

שירותים נוספים שחברת ההובלות יכולה לספק יכולה לתת לנו את ההרגשה שמדובר בחברה מקצועית ומנוסה יותר, המכירה בצרכי הלקוחות שלה ומספקים לה שירותים משלימים. גם לא כל חברה יכולה לספק שירותים נוספים מלבד ההובלה עצמה מפאת קוצר בזמן, כוח אדם או ציוד ומכשור מתאימים. כמו כן חברת הובלות שתכלול מספר כלי רכב בגדלים שונים לסוגי הובלות שונים יכולים גם כן להעיד על חברה מקצועית ורצינית יותר שלא תסכן את המוניטין שלה בשביל תכולת דירה של בית כזה או אחר.

טיפים נוספים שכדאי לבדוק אודות החברה ושירותיה כדי לשפר את הביטחון שלנו:

  • ביטוח – לא לכל חברת הובלות יש ביטוח תכולה על הציוד שלכם. כדי שאלה לא יזלזלו ברכוש שלכם שהם מעבירים כדאי כמובן לוודא שיש לכם ביטוח תכולה על הציוד שלכם המועבר בהובלה.
  • פידבקים – בזכות רשת האינטרנט תוכלו בכמה לחיצות כפתור למצוא פידבקים אודות חברת ההובלות. חברות מקצועיות משקיעות משאבים רבים כדי להגדיל את הנוכחות שלהם באינטרנט בכדי לייצר יותר ביטחון אצל הלקוחות לגבי אמינות החברה. זה יכול להיות מידע נוסף על החברה באתר החברה, זה יכול להיות פידבקים בגוגל או בפייסבוק אודות החברה ועוד.
  • במידה ואתם ממש חסרי ביטחון במובילים או באנשים באופן כללי תוכלו לתאם את שעת העברה עם חברת ההובלות ולנסוע עם הרכב הפרטי שלכם אחר המשאית של המובילים אל הבית החדש. כך תוכלו להיות רגועים שאתם מלווים את המובילים לאורך הדרך ומוודאים שהרכוש שלכם אכן מגיע לנקודה שהוא צריך להגיע אליה.
    לטיפים נוספים בנושא הובלות בישראל לחצו פה
  •  

תגובות

מומלצים