היכן מומלץ לחפש אחר רכבים למכירה? קנייה חכמה של רכב משומש

האופן בו ננהל את החיפוש והרכישה של הרכב החדש שלנו, בעיקר כאשר מדובר ברכב משומש (אך חדש עבורנו...), יכול לקבוע המון בנוגע לתועלת שנקבל מרכב זה ולהצלחת העסקה באופן כללי.

25.10.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
היכן מומלץ לחפש אחר רכבים למכירה?  קנייה חכמה של רכב משומש

תמונה: מ shutterstock

 

בכל נקודת זמן ניתן למצוא בארץ כמות עצומה של רכבים למכירה, וה"ניווט" המוצלח בתוך השוק המשגשג הזה הוא אחד החלקים החשובים ביותר בקנייה. היכן מומלץ לחפש אחר עסקה מוצלחת לקניית רכב וכיצד נוכל כך גם לממן בהצלחה קנייה של רכבים יחסית חדשים ומבוקשים?

 

המלצה טובה לחיפוש רכבים אטרקטיביים למכירה – התחילו בחברות הליסינג

טיפ אטרקטיבי במיוחד עבור כל מי שמחפש אחר רכבים למכירה אשר נמכרים מתוחזקים ובמצב טוב ואמין, וכל זאת במחירים אטרקטיביים ביותר ביחס למחירי השוק, הוא להתחיל את החיפוש דווקא בחברות הליסינג. בשנים האחרונות עלה משמעותית מספר הרכבים מליסינג הנוסעים על כבישי ישראל ואחוז הישראלים הנוהגים על רכבי ליסינג. הצמיחה המשמעותית של שוק זה מביאה גם לכמויות גדולות של רכבים משומשים הנמכרים על ידי חברות הליסינג, ואלו מהווים בדרך כלל עסקאות אטרקטיביות ביותר, ממגוון סיבות – מדובר על רכבים למכירה יחסית חדשים אך כאלו הנמכרים במחירים הנמוכים משמעותית ממחירי רכבים דומים וחדשים לחלוטין, רכבים אלו מתוחזקים בצורה מוקפדת ויסודית ביותר לאורך הזמן העובר מיציאתם מן המפעל ועד שהם מוצאים למכירה כרכבים משומשים (כמה שנים בודדות...) ועוד.

למעשה, רכישת רכב משומש מחברת ליסינג היא גם הסיכוי הטוב ביותר שלנו להצליח ולממן רכב במצב מצוין מקטגוריה שבדרך כלל תהיה יקרה מדי עבורנו. למשל, רבים מעוניינים לנהוג כיום על ג'יפון או SUV חדיש זה או אחר, אך אינם יכולים להרשות זאת לעצמם. חברות הליסינג מציעות כאמור רכבים למכירה מכל המינים והסוגים, כולל כמות יפה של ג'יפונים למיניהם, דוגמת קיה נירו הפופולארית מאוד בארץ לאחרונה. עבור רבים, זו הדרך ההגיונית והמתבקשת ביותר להצליח לממן רכב כמו קיה נירו (או כל ג'יפון, SUV או רכב חדש אחר כלשהו...), אשר גם יהיה יחסית חדש ומאוד אמין...

 

חיפוש באינטרנט תוך בדיקה יסודית ומעמיקה – רכבים למכירה יד שנייה

מלבד לחיפוש אצל חברות הליסינג, ניתן לפנות כמובן לרשת האינטרנט על מנת למצוא רכבים אטרקטיביים למכירה. הסוד בחיפוש ברשת, במיוחד עבור רכבים משומשים בישראל, הוא לבצע בדיקה סבלנית, יסודית ומעמיקה.

התחילו בלהגדיר לעצמכם את סוג הרכב הכללי אחריו אתם מחפשים ואת התקציב העומד לרשותכם. בהתאם לכך, בצעו חיפוש ראשוני, וסביר להניח שמיד תמצאו מגוון רחב ביותר של אפשרויות. זה הזמן ליסודיות והסבלנות – ערכו רשימה מסודרת של הרכבים והמוכרים השונים ומלאו בה פרטים רבים ככל הניתן, דוגמת – קילומטראז', שנת ייצור, תוקף טסט, בעיות מכאניות בעבר, מחיר מבוקש מול מחיר מחירון וכו'.

ככל שתערכו רשימה זו בצורה מפורטת ויסודית יותר, כך יעלו הסיכויים למציאת עסקה שתהיה באמת משתלמת וכדאית. דרגו את האפשרויות על פי מידת הרלבנטיות והאטרקטיביות שלהם, ואז התחילו ליצור קשר עם המוכרים. שלבו בדיקה לפני רכישה, ואתם בדרך לקנייה מוצלחת של הרכב החדש שלכם!

 

בהצלחה!

תגובות

מומלצים