היתרונות של חברה משפחתית

אתם חושבים על הקמת עסק או חברה? אם כך, בוודאי תרצו לעשות את הדברים בצורה חוקית, כי מי לא היה רוצה להימנע מסיבוכים מיותרים עם החוק? עם זאת, האם זה תמיד אומר שצריך לשלם סכומים מאוד גבוהים עבור המיסים?

17.01.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
היתרונות של חברה משפחתית

 

לא תמיד זה המצב. לכן כדאי שתדעו שחברה משפחתית זו אופציה שכדאי לקחת בחשבון. חברה משפחתית הינה איחוד בין כל בני המשפחה שעובדים באותה מסגרת ומבחינת החוק אתם תראו שתצליחו כך לחסוך לא מעט כסף. בנוסף, כמובן שכאשר הכול נמצא בתוך המשפחה הניהול עצמו יותר פשוט ולכן ברור מדוע לא מעט אנשים חושבים על האפשרות הזאת.

איך מקימים חברה משפחתית?

כדי להקים חברה שהיא משפחתית אתם צריכים מעט עזרה מקצועית. איך עושים את זה? איך נמנעים מיצירת חובות מיותרים לרשויות המיסים רק כי לא הייתם לגמרי מודעים לחוק? האמת היא, שהדרך הנכונה תהיה לפנות אל אנשי המקצוע שחיים ונושמים את התחום הזה. כדי להקים חברה משפחתית רצוי שתפנו אל רואי חשבון מובילים, שכן הם יהיו אלה שיעזרו לכם להבין, בשלב הראשוני, האם זה כדאי או לא. בנוסף, הם גם יוכלו לבצע עבורכם את המשימות השונות מבחינת הבירוקרטיה והרישום, אז למה לחשוב פעמיים? זה נכון שתמיד אנשי מקצוע כאלה יגבו מכם לא מעט כסף, אך מצד שני, השירות שלהם גם יהפוך את הכול להרבה יותר נוח עבורכם. קחו בחשבון שבמהלך הניהול של החברה המשפחתית שלכם תצטרכו לקבל מספר החלטות ולכן חשוב שיהיה מי שיידע לכוון אתכם ולעזור לכם להבין מה באמת כדאי לעשות עבור טובת החברה בכל רגע נתון.

כך תבחרו את המומחים שיעזרו לכם בנושא

רוצים להקים חברה משפחתית אך לא ברור לכם איך לעשות זאת? לא כל אנשי המקצוע ששמעתם עליהם באמת נותנים שירותים מספיק טובים בתחום הזה? אם כך, אנחנו בהחלט יכולים להבין את הדילמה שלכם. כדי לבחור את אנשי המקצוע שיוכלו לעזור לכם בהקמת החברה, ברישום שלה וגם בניהול שלה, רצוי יהיה לבדוק שאתם פונים אל הטובים ביותר. לכן חשוב לבדוק, אם אתם מחפשים רואה חשבון, שהוא באמת מקצוען ושיש לגביו לא מעט המלצות. זכרו: אם יהיו לכם יועצים רציניים שילוו אתכם לכל אורך הדרך, תוכלו להימנע מטעויות מיותרות. לכן זה לא משנה אם אתם רוצים להקים חברה או שאתם מעוניינים לבצע כל עבודה אחרת הקשורה לרשויות ולמיסים. בכל מקרה רצוי יהיה לבחור את רואי החשבון הנכונים. לפעמים אפילו כדאי לשלם קצת יותר אם זה מה שבפועל יבטיח שהייעוץ שתקבלו יהיה טוב יותר. ניהול של חברה משפחתית, כמו ניהול של כל עסק או חברה אחרת, דורש ניסיון, ידע וסבלנות כך שרצוי להחליט מי מבין כל בני המשפחה יהיה המנהל הראשי.

 

תגובות

מומלצים