הכל על נכסים דיגיטליים

לאחרונה נדמה שכולם מדברים על יצירת נכס דיגיטלי בעל ערך ומשמעות כמפתח ליצירת הכנסה אקטיבית או פסיבית באינטרנט, אך מעטים יודעים מה זה בדיוק נכס דיגיטלי ובאילו פלטפורמות ואתרים כדאי להשקיע כדי להרוויח כסף באינטרנט.

12.08.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הכל על נכסים דיגיטליים

 

נכס דיגיטלי הוא כל מה שקיים ונמצא תחת השם שלכם ברשת האינטרנט, לדוגמה אתר מכירות, פרופיל בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדאין ואפילו בטיק טוק. הנכס הדיגיטלי יכול להיות גם ערוץ ביוטיוב, קורס דיגיטלי, בלוג, אפליקציה ועוד. אפשר להשוות את הנכס הדיגיטלי לנכסים בענף הנדל"ן, ככל שיש לכם יותר נכסים באינטרנט כך העסק שלכם זוכה לחשיפה רחבה יותר, אתם יכולים להגיע לקהלי יעד שונים ותוכלו גם להגדיל את ההכנסות מהנכסים הדיגיטליים שיצרתם באינטרנט. 

סוגי נכסים דיגיטליים המתאימים לעסקים

הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר עבורכם הוא ללא ספק אתר מכירות באינטרנט. יחד עם זאת, חשוב לבנות וליצור נכסים דיגיטליים נוספים כדי להגביר את החשיפה למותג שלכם, לפנות לקהלי יעד נוספים, להעמיק את הקשר הישיר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים ולהפוך לאוטוריטה בתחום העיסוק שלכם.

סוגי הנכסים הדיגיטליים הנפוצים ביותר באינטרנט הינם:

  • אתר מכירות – אתר דינמי שתפקידו לייצר כניסות רבות ומטרתו למכור מוצרים ולספק מידע לגולשים.
  • בלוג – ניהול בלוג מאפשר לכם ליצור נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך לגולשים, הבלוג יכול לייצר הכנסה נוספת עבורכם והוא נחוץ כדי לספק מידע לגולשים ולהעלות את המודעות והעניין במותג ובמוצרים שאתם מוכרים.
  • עמוד בפייסבוק – מיליוני ישראלים מבקרים בפייסבוק על בסיס יום יומי, ניהול נכון ויעיל של עמוד עסקי מאפשר לכם לשמור על קשר עם הלקוחות והעוקבים, להבין מהם הצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים, לחשוף מוצרים חדשים, להציע הטבות ואפשר גם לנהל קבוצה, לפרסם ולהעלות תכנים מעניינים וכו'.
  • פרופיל באינסטגרם – בהתאם למאפייני העסק שלכם תוכלו להקים פרופיל באינסטגרם וליצור נכס דיגיטלי בעל ערך וחשיפה גבוהה. פרופיל עם עוקבים רבים יכול לייצר הכנסה נוספת.
  • ערוץ יוטיוב – ערוץ יוטיוב המנוהל נכון ובמקצועיות יוצר עניין רב, מבטיח חשיפה רחבה למותג שלכם ותוכלו לקבל כסף על העלאת תכנים, בהתאם למדיניות של יוטיוב.
  • חשבון בטוויטר – ניהול אפקטיבי של חשבון בטוויטר מאפשר לכם לקבל חשיפה עצומה ולחזק את המותג העסקי.
  • קורס דיגיטלי – בהתאם למאפייני העסק אפשר ליצור קורס דיגיטלי כאפיק להכנסה נוספת וככלי שיווקי לחשיפה גדולה ולהגברת תנועת הגולשים לאתר המכירות או לדף נחיתה.
  • רשימת תפוצה – רשימות תפוצה מהוות נכס דיגטלי בעל ערך, אפשר לשלוח מייל שיווקי עם קישורים והטבות כדי להגדיל את תנועת הגולשים ולייצר יותר הכנסות באתר המכירות.

כאמור, יש עוד נכסים דיגיטליים שאפשר להקים באינטרנט. עם זאת, מומלץ להשקיע באתר מכירות באינטרנט מתקדם טכנולוגית ובעיצוב מקורי, האתר ישמש אתכם כנכס הדיגיטלי המשמעותי ביותר, קל לקדם אותו באינטרנט וניתן לייצר באמצעותו הכנסות ולשפר את רווחיות העסק.

 

תגובות

מומלצים