המסע אל עבר האהבה

כאשר אנחנו מתחילים מסע חדש או יוצאים להרפתקה חדשה החוסר ידיעה מאיך דברים יתנהלו וממה שצפוי לנו עלול להיות מפחיד ומאיים ולעיתים אף למנוע מאיתנו לעשות את הצעד הראשון במסע שיכול לשנות את חיינו.

27.12.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המסע אל עבר האהבה

FREEPIK

 

פנינו למשרד השידוכים " יחד היכרויות " אחד המשרדים הכי וותיקים בתחום האהבה לקבל בהירות על המסע שמחכה לאדם שיוצא לחפש זוגיות ואילו נקודות חשוב לו לקחת לדרך.

מהם הפרמטרים שיובילו אותי להצלחה בתהליך השידוך?

  • החלטה כנה ביני לבין עצמי שמרגע זה אני יוצא למסע של חיפוש אהבה ומוכן להשקיע את כל כולי בתהליך ובמטרה הסופית של סיום התהליך עם זוגיות חדשה ומעצימה.
  • שקיפות ומסירת מידע אמין ומדוייק: במהלך השיחות והמפגשים עם השדכנים וצוותי המומחים שמלווים אתכם חשוב שתיהיו כנים עד כמה שניתן ותביאו את האני האמיתי שלכם במטרה ליצור התאמה איכותית.

כיצד מנותב המידע שנמסר בתהליך וכיצד הוא מסייע ביצירת השידוך?
דבר ראשון:
הכל נעשה בצורת שידוכים דיסקרטיים זאת אומרת שכל המידע שנמסר על ידכם נשמר בתיקייה האישית שלכם וחשוף אך ורק בפני אנשי הצוות המקצועי שמלווה אתכם בתהליך.

דבר שני: במהלך תהליך העבודה תמלאו שאלון אישי, תעברו שיחות אישיות עם השדכן / שדכנית שיתלוו אליכם ותיצרו תוכנית עבודה שתכלול את מה אתם מצפים, רוצים וחולמים כל אלו מקבילים ל"דף הוראות שימוש" עבור השדכנים.
את המידע הזה הם ינתחו, יעבדו בעזרת מערכות טכנולוגיות מתקדמות ובעזרת הניסיון שלהם וההיכרות עם הצד השני שמחפש גם אהבה יצרו התאמה איכותית.

מה עם העדפות מסורת ודת כיצד הם באים לידי ביטוי בתהליך ההתאמה?
כל אחד מגיע עם אמונה ומסורת שונה. שידוכים למסורתיים יהיו שונים משידוכים לחילוניים או שידוכים לחרדים לכן על מנת לאפשר לכם לזכות באהבה ובהתאמה שתיצור עבורכם חיבור עמוק חשוב לציין כבר בשיחה הראשונה ובבניית מפת העבודה עם השדכן איזה מסורות ואמונות אתם רוצים שיהיו גם לבן / בת הזוג שלכם.

הבאנו מספר נקודות שמאירות קצת את תהליך ההתאמה ואת אופן העבודה של משרדי השידוכים.
לכל שאלה נוספת שתרצו לדעת ניתן לחייג לטלפון : 073-7815503 יחד היכרויות.

 

תגובות

מומלצים