הפוליטיקאים הגיעו לפתיחה במרכז יוסף נסראלדין

המתחם העסקי החדש במרכז יוסף נסר אלדין עוצב במיוחד לטובת הלקוחות והמרכז משלב מגוון שונה של דברי בית וסלולאר, דלק ועוד, לפתיחה הגיעו רבים משני הכפרים, בלטו רפיק חלבי ווגיה כיוף.

19.03.2018 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הפוליטיקאים הגיעו לפתיחה במרכז יוסף נסראלדין

הכוח הכלכלי המיוחד שמעניק מרכז יוסף נסר אלדין למשפחות רבות, הוא תרומה חשובה להתפתחות הכלכלית באזור ובמיוחד בשני הכפרים, מעל 50 עובדים במתחם אחד זה דבר מתבקש במיוחד לעבודה לנשים.

במתחם מגוון של חנויות לשירות הציבור, חנות רסיטל, חנות מתנות לעיצוב הבית, חנות מובילנד, סוכנות של חברת סלקום, מילה, חנות צעצועים לילדים, אגוז, חנות לדברי קמפינג וענייני ספורט, גרין, חנות כוללת לציבור ובדגש על בשמים, קרמים ואיפור, בנוסף לסוכנות גז ותחנת דלק ומקדונלדס ועוד.

כאשר מדברים עם הבעלים של המתחם יוסף, כרמל, ענאן, אסייה ואחרים, מגלים עוצמה ובעיקר תוכנית עסקית לטווח ארוך, מה שמוגדר עבודה לפי הספר, כל דבר במקום.

גם שניסינו לדבר על פוליטיקה, לא כל כך הצלחנו, המיוחד במספר המבקרים הגדול שהגיעו ביום הפתיחה, כולם חזרו עם דברים טובים שרכשו מהחנויות.

שוחחנו עם רפיק חלבי ראש המועצה בדליה, כרמל נסר אלדין, יוסף נסר אלדין , ענן נסר אלדין , אסייה נסר אלדין , פרח נסר אלדין , חסין נסר אלדין, תמונות וקטעי וידאו בסרטון.

 

פורטל הכרמל

תגובות

4. סאמי חלבי לפני 6 שנים
יפה
3. חלבי לפני 6 שנים
כל הכבוד
2. צעירה לפני 6 שנים
אסייה בהצלחה מכל הלב
1. בחור לפני 6 שנים
בהצלחה

מומלצים