השלבים של בחירת פטיפון

במידה וברצונכם לחזור אל הרטרו ולרכוש לעצמכם פטיפון, על מנת שתוכלו ליהנות מן המוזיקה הערבה של ניגון התקליטים הישנים אשר הצטברו לכם על המדף, תדעו לכם כי זה הוא הטרנד הפופולרי ביותר כיום.

16.02.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השלבים של בחירת פטיפון

 

עבור התקליטים נודעת האיכות של הסאונד והשמיעה שלהם יותר מחודדת. בתוך פטיפונים תוכלו למצוא מנוע, מדף מסתובב אשר על גביו תניחו את התקליט, וכן זרוע שבראשה נמצאת סיכה ויש חשיבות לעובדה כי היא תהיה איכותית ביותר, מכיוון שבעת הסיבוב היא רגישה עבור הספקת הצליל שהולך אחורה למערכת של הסאונד ושל העיבוד.

מה הם השלבים הרצויים ברכישה של פטיפון?

שלב ראשון – הגדרת מסגרת התקציב של רכישת פטיפונים -

ראשית כל, עליכם להגדיר מבעוד מועד מה היא מסגרת התקציב שלכם עבור רכישה של פטיפון. כיום ניתן למצוא בשור מנעד רב של עלויות, החל מכמה מאות ₪ וכלה באלפי ₪, זאת הסיבה שעליכם להגדיר תחילה את מסגרת התקציב שלכם ולהתמקד במה שאתם תרים אחריו. אף רכישה של פטיפונים בעלות של כמה מאות ₪ עשויה להיות מהימנה ולהעניק לכם שירות מיטבי. פטיפון אשר מסתכם בעלות של אלפי ₪ יהיה יותר איכותי ומקצועי, בעל סגולות מתקדמות של תקליטנים ומרקידים.

שלב שני – ברכישה של פטיפונים עליכם לבצע בחירה של מגבר פנימי ויציאתו למגבר מערכת -

במציאות של היום מגבר חדש לא יגיע עם כניסה אל פטיפון, הווה אומר – עליכם לוודא כי היציאה למגבר מערכת תלווה במגבר או שתיאלצו לרכוש מגבר חיצוני, בשל העובדה כי במידה ולא נמצא מגבר עבור הרמקול עוצמת הסאונד תהיה לכם מדע חלשה, לכן כדאי לכם מאוד להשתמש במגבר. מנגד, ניתן למצוא כיום פטיפון עם רמקול מובנה של פיליפס או של יון או פטיפונים בעלי שידור של בלוטוס אלחוטי, אשר ניתן לשדר באופן ישיר אל רמקולים אלחוטיים שבוודאי מצויים בבית שלכם. אבל הכי מומלץ לכם כי תחברו אותו אל מגבר שהינו איכותי והוא בעל RCA או אל מערכת של רמקול.

שלב שלישי – ברכישה של פטיפונים – עשיית בחירה בין מנוע ישיר ובין מנוע עם חגורה.

המדף שעל גביו שמים את התקליטור מונע מן עשיית השימוש במנוע שהינו זעיר. הוא עשוי להפעיל את המדף אשר מסתובב כאשר הוא מושם בצד והוא יחובר על ידי חגורה או יסובב את המדף או שהוא יחובר באופן ישיר. הבחירה שלכם תלויה כעת בסדר העדיפויות שלכם. מנוע אשר יחובר על ידי חגורה הוא מומלץ בקרב הרבה אנשים, מפאת הסיבה שביכולת שלו לספוג מהלומות וניעות ובכך ניתן ליהנות ממוזיקה שהיא מיטבית לשימוש מדי יום, כי לא צריך תכונות של תקליטנים. מנוע ישיר הוא הבחירה של תקליטנים, מפאת הסיבה שביכולתם להניע קדימה את התקליט וכן לאחור ללא הסבת נזק במנוע או בתקליט. יש המאמינים, כי מנוע ישיר יותר מדויק במהירות של הסיבוב לאורכו של זמן.

 

תגובות

מומלצים