השקעות נדלן בארה"ב

עליית מחירי הנדל"ן בישראל לא רק מקשה על בני האוכלוסיות החלשות יותר לרכוש דירות למגורים, אלא גם מרחיקה את המשקיעים.

29.12.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השקעות נדלן בארה"ב

 

ככל שמחירי הנדל"ן עולים, ולצערנו ללא פרופורציה בהתאמה לפיתוח הסביבה והתנאים, הרווחים קטנים יותר ויותר, ולכן היום יותר ויותר משקיעי נדל"ן, ואפילו כאלו שרק מחפשים את ההזדמנות הראשונה שלהם בתחום, מחפשים אפשרות לבצע השקעות נדל"ן דווקא בארצות הברית.

מדוע? מה היתרונות בהשקעות נדל"ן מעבר לים ואיך תוכלו לבצע השקעות כאלו בצורה נכונה וחכמה ולמצוא את הדרך המתאימה ביותר בשבילכם להפוך את ההון שלכם לגדול יותר ולהגיע לרווחים גבוהים ומשמעותיים יותר? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

חשיבות הבחירה הנכונה

בניגוד לישראל, ארצות הברית מלאה בשפע של הזדמנויות בתחום הנדל"ן. מי שמגיע לבחון את השוק עלול להתבלבל בין שפע האפשרויות השונות והמחירים הנוחים, ומרוב שפע, לא לבצע בסופו של דבר את הבחירה הנכונה, אחת הדוגמאות הטובות שאפשר להביא היא חברת פסיפיק הולדינגס של עו"ד יובל זיו שפיצחה את השיטה ומאפשרת לרוכשים רבים לרכוש נכסים מניבים לאורך זמן 

כאשר בוחרים נכס להשקעה בארצות הברית חשוב מאוד לבחון את הסביבה, את האופציות, את מחירי השכירות, תכניות לפיתוח הסביבה בעתיד, אקלים ועוד. שלא כמו בישראל, באזורים מסוימים בארצות הברית הביקוש לשכירות נמוך יותר ולא בטוח שתמיד תמצאו דיירים. בישראל בשל הביקוש הרב והמחסור בדירות, אנשים מצליחים להשכיר כמעט כל דירה, אך בארצות הברית המצב שונה ולכן יש חשיבות גדולה מאוד לבחירה נכונה של הנכס אותו אתם רוכשים להשקעה.

התייחסות לניהול והתחזוקה השוטפת

בניגוד לרכישה של נכס בישראל, אליו בעל הנכס יכול להגיע בעצמו ולטפל בו על פי הצורך, כאשר מדובר בנכס בארצות הברית כאשר בעל הנכס אינו תושב המדינה, התחזוקה היא שונה.

על מנת שהנכס יטופל וינוהל בצורה הטובה ביותר על בעל הנכס לעבוד עם חברת ניהול ואחזקת מבנים מקצועית אשר תוכל לנהל עבורו את הנכס באופן שוטף ולדאוג לכל מה שקשור לרישום של הנכס והאחזקה שלו מול הרשויות, וגם הניהול והאחזקה השוטפים כמו תיקונים וטיפולים שונים, איתור דיירים שוכרים, חתימה על חוזים וכדומה.

איך למצוא את ההתאמה הטובה ביותר?

אם אתם רוצים למצוא את הנכס המתאים ביותר עבורכם ואת ההתאמה הטובה ביותר בשבילכם הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות חברה מקצועית העוסקת בתחום. כדאי לפנות לחברה אשר מנוהלת על ידי מומחים בתחום הנדל"ן וכוללת עורכי דין מוסמכים ואנשי מקצוע אשר יתאימו לכם את הנכס הנכון, יסייעו לכם לבצע תכנון כלכלי מקצועי ונכון, יענו לשאלות שלכם וכמובן, יטפלו בכל נושאי רישום הנכס והתפעול השוטף שלו.

כך אתם יכולים לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב בראש שקט ולהיות בטוחים כי ההשקעות שלכם נמצאות בידיים טובות ואתם יכולים ליהנות מהתשואה מבלי לבזבז זמן יקר והתעסקות ממושכת.

 

תגובות

מומלצים