חברת שילוח ימי

חברת שילוח ימי ישראלית עוסקת בייצוא של סחורות מישראל דרך הים לכל מדינה ברחבי העולם, שינוע של מכולות עבור משפחות שמבצעות הליך של רילוקיישן ביעד רחוק וייבוא של סחורות עבור יבואנים ישראליים בעלי קשרי מסחר עם ספקים רבים, במדינות השונות על פני הגלובוס.

29.10.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חברת שילוח ימי

 

מומחיות בתחום השילוח הבין לאומי

עיסוק בתחום השילוח הבין לאומי דורש ידע רב ולכן עם השנים צברה כל חברת שילוח בין לאומי ידע רב בדרכי ההתנהלות בנושאים הללו והיא פועלת על פי הכללים הבין לאומיים בתחום זה.

ייצוא סחורה מישראל למדינות העולם

החברות הישראליות אשר מעוניינות לשלוח בדרך הים סחורות, פונה לחברת השילוח והן מתאמות ביניהן את פרטי השילוח. מהי נקודת האיסוף בארץ, אפיון של הסחורה, עלויות של השינוע בהתאם לנתוני המשקל, הנפח וסיווג הסחורה. חברת השילוח מבצעת סימולציה של העלויות השונות כמו מיסי נמל ועלויות השילוח, והיצואן מקבל על כך דוח כספי מפורט.

כאשר מדובר בכמות גדולה של סחורה, מעבירים את המשטחים בסיוע מלגזה מהמחסן ישירות לתוך המכולה ולאחר מכן מסדרים באופן מוקפד את המיקומים ואת ההגנות, כדי שלא יהיו נזקים במהלך הדרך הארוכה. בתום ההיערכות, מתבצע שינוע יבשתי עד הנמל הימי ולאחר שנציגי הנמל בוחנים את כל הניירת והכל תקין, הם מעלים את המכולה לספינה בדרכה ללקוח מעבר לים.

ייבוא של סחורה לישראל

לצורך ייבוא סחורה, נעזרת חברת השילוח הימי הישראלית בחברות שילוח מנוסות הפועלות בעיר ובמדינה שממנה מגיעה הסחורה כמו לדוגמה, במדריד בספרד או במיאמי בארה"ב. הנציגים הללו מבצעים את כל התהליך הנדרש מתחילתו ועד סופו. החל באיסוף הסחורה מהמפעל, דרך אריזת כל הקרטונים או הציוד וסידור כל הפריטים ברחבי המכולה, תוך שימוש באמצעי הגנה כדי שלא יהיו שברים או פגמים במהלך ההפלגה הארוכה.

עם תחילת הטיפול בהעברת הסחורה ארצה, מופעל ביטוח ימי המעניק מעטפת לכל המשלוח על פי ערכו הכספי וזאת כדי שאם תהיה תקלה וחלק מהסחורה ייפגם או חלילה כל הסחורה תינזק עקב סערות בלב ים, יוכל הלקוח לתבוע את חברת הביטוח ולקבל פיצוי כספי על פי ערכה של הסחורה.

רילוקיישן מישראל או חזרה לישראל

משפחות ישראליות אשר יוצאות למשימת רילוקיישן באחת ממדינות העולם, עושות את זה באמצעות חברת שילוח ימי כדי לתאם תהליך זה. נציגי חברת השילוח מסייעים למשפחה לארוז באופן יסודי את מלוא הציוד ולאחר מכן הם מניחים הכול באופן מסודר בתוך המכולה.

בשלב זה מפעילים את פוליסת הביטוח ומעבירים את המכולה במועד שנקבע לנמל הימי. כל מכולה נבדקת היטב על ידי רשויות הנמל ובהתאם לתכולתה ולמשקלה מתבצע התשלום שכולל גם מיסי נמל, עלות השילוח למדינת היעד וכל ההוצאות הנלוות

חברת השילוח מיידעת את נציגיה בחו"ל לגבי מועד עגינת הספינה, כדי שהם יבצעו את סידורי הנמל ישחררו את המכולה ויעבירו אותה לביתם החדש של המשפחה הישראלית.

 

תגובות

מומלצים