חלוה אבו שהין ופרויקט העיצוב עם לוטפי

העסק AMEED CRAFT'S שמנהל לוטפי אבו שבלי מבוקעתה, נותן הזדמנות לסטודנטים להשלים פרויקטים לימודיים, הסטודנטית במכללת תל חי חלוה אבו שהין השלימה את הפרויקט הראשון שלה של עיצוב גוף תאורה משולב עץ ומתכת.

01.02.2018 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חלוה אבו שהין ופרויקט העיצוב עם לוטפי

חלוה אבו שהין בת 21 מבוקעתה, לומדת במכללת תל חי אדריכלות ועיצוב פנים, לתואר הנדסאית. השילוב של חלוה בעסק לעבודות אומנות בעץ AMEED CRAFT'S שמנהל בן כפרה לוטפי אבו שבלי, מאפשר שיתוף פעולה בין הסטודנט לבעל העסק.

חלוה מעצבת ובונה את הרעיון ולוטפי מבצע את הפרויקט, השילוב הזה דוחף את שניהם בזה שהסטודנט מקבל הזדמנות לפרוץ קדימה ולראות את העיצובים שלו בפועל ובעל העסק נהנה להציג פרויקטים ייחודיים של סטודנטים מקומיים.

חלוה רוצה לפרוץ את דרכה בעיצוב ובעיקר בעבודות של מרכזים גדולים וקניונים.

מייחד את הפרויקט של חלוה שמוצג היום בעסק של לוטפי, שהוא בנוי לפי כללי התקן הישראלי, שלא מסכן חיי בני אדם.

הפוטנציאל הכלכלי שנמצא בבוקעתה, צעירים וצעירות מהכפר בוקעתה ברמת הגולן, זיהו את היכולת של המקום התיירותי, גילו אומץ לאחר שלמדו את השוק, חזרו לכפר והתחילו לפתוח עסקים מצליחים, העסק AMEED CRAFT'S שמנהל לוטפי אבו שבלי מסקרן במיוחד.

כפר בוקעתה אחד מארבעת הכפרים ברמת הגולן בשנים האחרונות עובר התפתחות כלכלית חינוכית ותרבותית, הכפר מונה כ 6500 תושבים, שחיים בעיקר מחקלאות, חלקם עובד בישראל מהצפון ועד הדרום בעבודות מקצועיות בעיקר.

ראש מועצת בוקעתה לשעבר אוסמה זהווה, בנוסף לחברי מועצה מקומיים, שמובילים את הכפר למרכז העניינים, במיוחד שאת הכפר חוצה כביש ראשי ממרום גולן ועד למג'דל שמס ,בכביש הזה עוברות אלפי מכוניות ביום ולשם כך החשיבה הכלכלית הייתה במקומה.

הצעירים מעדיפים היום להשקיע בעסקים יחודיים כמו העסק של לוטפי אבו שבלי שלקח את הדברים הפשוטים וייצר מהם אומנות, בפתיחה של העסק כל תושבי בוקעתה באו לקחת חלק בפתיחת העסק לעודד ולתמוך.

לוטפי לוקח אותנו לאומנות הייחודית של העסק ואיך התחבר לראש של הלקוחות ולמה שהם אוהבים. לוטפי: "יש דברים שאנחנו זורקים ובשבילי זה מוצר שאני עושה ממנו אומנות, זה נמצא אצלי ויחד עם הצוות שלי, אנחנו הופכים דברים שוליים לזהב".

הציפייה של הבעלים בעסק  AMEED CRAFT'S שהלקוחות יגיעו מכל רחבי הארץ לרכוש מהעסק וגם לבקר בחנויות בכפר ובאזור, בוקעתה יודעת לחבק אורחים.

המעוניינים לבקר בכפר בוקעתה בעסק המיוחד של לוטפי אבו שבלי, מוזמנים להתקשר 0525664970

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים