ייעוץ משכנתאות איך למצוא בהצלחה יועץ שיחסוך לכם הוצאות?

אין ספק שיש בארץ המון יועצי משכנתאות. מעבר לכך, ניתן לראות שבשנים האחרונות יש גם יותר מתייעצים. למעשה, רוכשי דירות הבינו שעל מנת להתמודד עם הנציגים של הבנקים, עליהם להגיע עם יועצי משכנתאות מומחים ומנוסים

28.12.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ייעוץ משכנתאות איך למצוא בהצלחה יועץ שיחסוך לכם הוצאות?

 

וכאלה שיספקו להם את הייעוץ האובייקטיבי והטוב ביותר כך שיקדם את האינטרסים שלהם ולא את האינטרסים של נציגי הבנקים.

אז איך אפשר למצוא יועץ משכנתאות שיהיה טוב ויעיל? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה.

מה זה בכלל ייעוץ משכנתא פרטי?

מדובר על אדם פרטי שהינו יועץ משכנתאות או חברה לייעוץ משכנתאות. יש המון חברות מומלצות וטובות בכל מיני אזורים ברחבי הארץ. אם אתם מתגוררים באזור הקריות, חפשו בגוגל ייעוץ משכנתאות בחיפה והקריות. אלו אינם תלויים כלל בבנקים או בכל גורם אחר שמספק הלוואות משכנתא. למעשה, אנשי המקצוע האלה עובדים עבור אותם לקוחות שמעוניינים ברכישה של נכס. הם מומחים בתחום, אובייקטיבים והכי חשוב - הם יכולים לנהל בהצלחה את העניינים של הלקוחות מול הבנקים.

במה שונה ייעוץ משכנתאות פרטי מייעוץ שניתן על ידי הבנקים?

אין ספק שבבנק אתם מקבלים את השירות בחינם אבל שימו לב שיועץ המשכנתא בבנק עובד למען הבנק בלבד ולא למען הלקוחות. הכוונה היא שהמטרה העיקרית שלו היא לייצר כמה שיותר רווח עבור הבנק. יועץ משכנתאות פרטי יפעל למענכם בלבד וגם יבצע התמקחויות נדרשות מול הבנקים, כך שאתם תקבלו את הלוואת המשכנתא בתנאים הנוחים והטובים ביותר. מעבר לכך, הוא גם יפשט עבורכם את המושגים ובכלל את המידע הקשור להלוואת המשכנתא עצמה. אלו הן הסיבות שכדאי לבחור ביועץ משכנתאות פרטי שייצג אתכם.

מי צריך יועץ משכנתאות פרטי?

כל מי שאין לו השכלה בתחום הנדל"ן, הלוואות ומימון. אגב, יש גם מקרים בהם מומלץ לפנות לייעוץ משכנתאות פרטי כמו למשל, סירוב הבנק לתת הלוואת משכנתא, מחזור משכנתא, משכנתא לבנייה עצמית, עסקת נדל"ן מורכבת, עסקאות מחיר למשתכן, משכנתא עבור נכס להשקעה או לעסק וכו'.

כאן נציין שייעוץ משכנתאות פרטי יכול לעלות לכם כמה אלפי שקלים. משום כך, יש לא מעט אנשים שמחליטים לוותר על השירות הזה והם לומדים בצורה מעמיקה ויסודית את הנושא וכמו כן מבצעים סקר שוק בין הבנקים השונים לגבי תנאי ההלוואה. זו גם דרך פעולה אפשרית. מה שכן, יש לקחת בחשבון שליועצי משכנתאות יש יכולות מיקוח שלא בטוח שאפשר להתחרות בהן. אותן יכולות מיקוח עשויות לחסוך המון עלויות הקשורות להלוואת המשכנתא.

מה אתם מקבלים מיועץ המשכנתאות הפרטי?

למעשה, אתם מקבלים ליווי מתחילת התהליך ועד לסופו. הליווי כולל פגישות, שיחות טלפון, מיילים וכו'. השירות יכלול השגת אישור מהבנק, בניית תמהיל משכנתא נכון ומתאים לכם וכמו כן ביצוע של תהליך משא ומתן עם הבנקים בנוגע לריביות.

איך לבחור יועץ משכנתאות פרטי?

בדקו קודם מהו הניסיון המקצועי שלו, מהו השירות שהוא מספק ועד כמה הוא מקיף, האם הוא עובד עם בנק אחד או מספר בנקים, האם יש עליו המלצות, האם הוא אמין וכו'.

 

תגובות

מומלצים