ילדים והורים מעצבים חדרים

לקראת החזרה לבתי הספר ולגנים הגיע הזמן לשדרג ולרענן את החדר של הצאצאים. מדריך, החופש הגדול ותקופת החגים הם הזדמנות טובה לשדרג את חדרי הילדים, להתאים אותם לשלב הבא בחייהם ועל הדרך לשתף את הילדים בחוויה משלב התכנון ועד הביצוע.

08.08.2019 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ילדים והורים מעצבים חדרים

צילום BG Paint

 

לפני הטיפים המקצועיים של צוות BG Bond לעיצוב חדרי ילדים, כדאי לקחת בחשבון שהילדים שלנו יודעים מה הם רוצים ומה הם לא רוצים. והם לא רוצים שנחליט בשבילם איך ייראה החדר שלהם. זו דווקא מגמה מבורכת שמצמצמת אפשרויות.

ועכשיו – הטיפים המקצועיים של בי ג'י בונד לשדרוג חדרי הילדים בקלות ובכיף:

עדיף ביחד – מומלץ לשלב את הילדים בתהליך הבחירה, גם אם זה אומר שזה לוקח יותר זמן וסבלנות. כדאי לשלוח את הילדים למשימה תחקיר שבסופה יבחרו צבעים, סגנון עיצובי ורצונות. אפשר אפילו לבנות לוח השראה שישקף את רצונות "הלקוחות" שלכם.

עדיף ביחד 2 – ילדים אוהבים להרגיש חלק בלתי נפרד מהחוויה לכן מומלץ לשתף אותם בעיצוב החדר וגם בהכנות לפני, בהתאם לגיל הילד. ילדים יכולים להכין שבלונה או להדביק מסקינגטייפ לפי דוגמה על הקיר, לשייף ולהחליף, לבחור צבעים בחנות, לערבב ולצבועוגם לנקות ולסדר.

ביטוי אישי – החדר של הילדים הוא המקום הפרטי שלהם, גם אם הם חולקים אותו עם אחים נוספים. וככזה הוא צריף לשקף ולבטא את התחביבים, האוספים וההעדפות שלהם. עם זאת, כל אהבה יכולה בקלות להתחלף בגיל הילדות והנעורים בהעדפה אחרת אז חשוב לא להפריז במינון ולשמור על בסיס קבוע עם אקססוריז נוחים לשינוי קל.

הכנה מראש – לפני החלק הכייפי יש כמה שלבים חשובים של הכנת הקירות או הרהיטים הישנים לצביעה. ממילוי חורים ועד טיפול בסדקים, יש  לחברת BG Bond מוצרים תשתית מובילים כמובי ג'י FINNESS-תערובת אבקתית לתיקון והחלקת סדקים וחורים; בי ג'י בונד רול- פריימר הכנה לצבע; בי ג'י שפכטל בונד- חומר שפכטל רב תכליתי. ועוד. אלו ואחרים יעזרו לכם לקבל תוצאות טובות ועמידות יותר.

קיר כוח– ילדים אוהבים לגעת בקירותלכן כדאי להקדיש קיר אחד או חלק מהקיר ולצבוע אותו בצבע לוח או בצבע מגנטי שישמשו ליצירה. ואל דאגה, גם לקירות האחרים יש לחברת BG Paintפתרון בדמות צבעים רחיצים ועמידים בהם בי ג'י סופר וייט, בי ג'י קריל סופר וצבעים נושמים בעלי כושר כיסוי גבוה כמו בי ג'י סיד סופר.

לשדרג רהיטים– לא חייבים לקנות חדש. ברוח ה-DIY כדאי לשפץ רהיטים ישנים ולהפוך אותם לעדכניים בעזרת צבע, החלפת ידיות וכדומה. לחברת בי ג'י פיינט יש שורה של צבעים המתאימים לצביעה על עץ, פורמייקה, מתכת ועוד כמו צבע הידרו המיועד לחדרי ילדים ותינוקות - צבע אטום על בסיס מים בגימור מט-משי.

צאו מהמסגרת– לא חייבים ורוד ותכלת לחדרי הילדים. הטרנד היום הוא לערבב, לשנות, לגוון ולחדש בהתאם להעדפות אישיות ואורח החיים המתאים לכם ולילדכם. ורוד כבר בכיף יכול להשתלב בחדר של בן ותכלת בחדר של בת ובנוסף יש לכם 556 גוונים במניפה של בי ג'י פיינט שיוכלו להכניס עניין לחלל.

כהה זה הבהיר החדש–בעבר היו צבעי שחור או אפור כהה טאבו בחדרי ילדים. היום, בזכות הרוח הנורדית העיצובית השורה עלינו, מקובל מאוד לשלב צבעוניות כהה או צבעוניות מונוכרומטית בחדרי תינוקות, בחדרי ילדיםובחדרי נערות ונערים. אם שחור על הקיר מרגיש לכם כבד תוכלו למצוא במניפת הצבעים החדשנית של בי ג'י פיינט גוונים של אפור כמו BG554, BG489, BG335, BG503, BG504ועוד. ובכלל, יש עדנה לצבעים כהים כמו כחול עמוק, ירוק עז וכדומה.

לצבוע נכון–באתר של בי ג'י פיינט תוכלו ללמוד איך לצבוע כמו מקצוענים עם מברשת, פד צביעה או רולר: www.bg-paint.co.il/למד-איך-לצבוע

רוצים עוד טיפים, רעיונות והשראה לחדרי הילדים? תוכלו למצוא הכל באתרwww.bg-paint.co.i

 

תגובות

מומלצים