כיצד תיראה תיירות בברלין בעתיד הקרוב

בעוד שכולנו מחזיקים אצבעות כי נתיבי שמיים ייפתחו בשנית ונוכל להמשיך לתייר לנו בברלין ובאירופה, עדיין נשאלת השאלה: כיצד התיירות בברלין תיראה בשנת בעתיד הקרוב, והיכן יהיה מומלץ לבקר ולתייר?

04.08.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כיצד תיראה תיירות בברלין בעתיד הקרוב

 

האם יהיו אזורים בהם בכלל לא תהיה אפשרות לטייל בגלל הגבלות קורונה למיניהן? מידע קריטי לאמצע 2020 עבור המתגעגעים לטיולים בחו"ל:

לפני שאנחנו מתחילים לדבר על נושאים ברומה של ברלין וברומו של עולם, בואו נדבר רגע על מידע חשוב ב-2020 עבור המתגעגעים לטוס לחו"ל. אם אתם מחפשים אחר מידע בנוגע לטיולים בברלין, יש לנו חדשות טובות. בימינו הדיגיטליים, אתם תוכלו לקבל מענה באינטרנט בצורה מאוד פשוטה, לקרוא על אזורים מומלצים בברלין וגם להתעדכן לגבי הגבלות קורונה בעולם תוכלו למצוא מידע כזה באתר https://www.metailimbaolam.com.

נוסף על כך, כמובן שיהיה גם חשוב לבדוק כיצד הגבלות הקורונה משפיעות על טיולים לברלין. אז בואו נתחיל, כיצד תיראה ברלין בעתיד הקרוב עבור המטיילים בה, אם יורשו להיכנס אליה לצרכי תיירות?

תיירות בברלין: ה-SPOTS הכי מומלצים לתיירים מכל העולם

ובכן, אין ספק, ישנם מקומות בברלין שחשוב לבקר בהם, קורונה או לא קורונה. אז בואו נתחיל עם מוקדי עלייה לרגל של רבבות תיירים במהלך השנה. בהנחה שנוכל לתייר בברלין ממש בקרוב, אנו ממליצים לכם לבקר בשכונות מאוד אהובות על ידי המוני תיירים מכל העולם.

אנחנו כמובן מדברים על שכונות כמו שכונת ברג הידועה, שכונת פרנצלאואר האומנותית, פרידריכסהיין שתשאיר אתכם המומים לנוכח הבתים המרהיבים בה, קרויצברג שמושכת אליה תיירים מכל העולם, וודינג וגם שכונת נויקלן. אלו שכונות מאוד מעניינות, אומנותיות, בוטיק של חוויה! ממש, אבל ממש מומלץ לבקר לפחות באחת מהשכונות שציינו כאן למעלה.

פארקים ואופניים בברלין חוויה של פעם בחיים

מעבר לכך, ידוע לכולנו שברלין היא גדושה בפארקים יפהפיים, בהם אתם יכולים גם לשכור אופניים ולהנות מהחיים האלו כמו שלא דמיינתם שניתן להנות מהם.

בין הפארקים המפורסמים ביותר, תוכלו למצוא את Körnerpark, Viktoriapark ו- Volkspark, שבכולם תוכלו לטייל גם רגלית וגם עם אופניים. מבחינת מוזיאונים, בברלין לא חסר כאלו. אתם יכולים להגיע למוזיאונים היסטוריים ידועים, אבל שימו לב, שרוב המוזיאונים פתוחים בדרך כלל בימי שלישי ורביעי (עד שעה מאוחרת). חלק מהמוזיאונים גם פתוחים בשאר הימים, אבל רובם ככללותם סגורים בימי שני.

חוויות ייחודיות בברלין

לגבי חוויות באמת ייחודיות, אנחנו ממליצים על נקודות תצפית מהממות שאסור לפספס. בכיכר פוטסדאם (Potsdamer ) אתם תוכלו למצוא נקודת תצפית באמת מרהיבה על העיר. פשוט תענוג.

אם לא שבעתם מנקודת התצפית הזו ואתם רוצים עוד, תוכלו גם להגיע לנקודות תצפיות אחרות אשר פזורות במגדלים שונים באזור. במקרה הזה, תצטרכו להגיע למגדל Kollhoff. מעבר למה שציינו כאן, כמובן שבברלין תוכלו להנות מהמון בתי קפה, מסעדות מומלצות, חיי לילה, וגם כמה מלונות מעולים ומומלצים ביותר.

חופשה נעימה!

 

תגובות

מומלצים