כך תבחרי חזיית הנקה מבלי להתפשר על מה שחשוב לך

במהלך תקופת ההריון מופיעים שינויים רבים בגופה של האישה ולכן באופן טבעי גם החזה משתנה, מתמלא והופך לרגיש יותר. השינויים הללו ועוד נוספים ורבים ילוו גם את תקופת החיים הראשונה של התינוק, כאשר מבנה החזה ישתנה פעם נוספת בתקופת ההנקה.

14.07.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כך תבחרי חזיית הנקה מבלי להתפשר על מה שחשוב לך

קרדיט תמונה: depositphotos.com

 

כדי שתוכלי להניק בנוחות וברוגע, לקבל את תמיכת החזה הנכונה ולתמוך בתהליך ייצור החלב ללא כאבים, חשוב שתדעי לבחור חזיית הנקה מתאימה שתלווה אותך לאורך התקופה.

מתי כדאי לרכוש חזיית הנקה ראשונה?

חזיית הנקה נרכשת בדרך כלל לקראת סוף ההריון, כאחד משלבי ההכנה ללידה. אמנם בימים הראשונים שאחרי הלידה החזה עשוי להיות גדול מאוד מהרגיל, אך רוב הנשים יחזרו למידת החזה הרגילה בסוף ההריון. סיבה נוספת לרכישה מוקדמת ללידה של החזיה, היא הקושי לרכוש אותה לאחר הלידה בשל הטיפול בתינוק והשינוי בכל הרגלי החיים הרגילים. עם זאת, לא כדאי לקנות כמות גדולה מידי של חזיות הנקה בשלב ההכנה ללידה, מאחר ולא בטוח שהחזיה תהיה נוחה לך וגם ייתכן שבסופו של דבר תבחרי שלא להניק.

האם כדאי לקנות חזיית הנקה עם ברזלים?

ברזלים תומכים במבנה החזה ומייצבים אותו, אך בתוך חזיית ההנקה הם הופכים לאחד האויבים הגדולים של החזה. הברזלים עשויים לגרום לתחושה בלתי נוחה ואף כואבת מאוד על החזה הרגיש, על אחת כמה וכמה אם הם מפעילים לחץ על החזה ועשויים לפגוע בצינוריות השד. אם החזה שלך שופע ואת בכל זאת מעדיפה תמיכה נכונה למבנה שלך, תוכלי בהחלט לרכוש חזייה מתאימה. כך או כך, חזיית הנקה אידיאלית תהיה זו שמאפשרת פתיחה מהירה ונוחה ביד אחד. מומלץ מאוד שהחזייה תכיל רפידות כדי שיוכלו לספוג דליפות חלב מהשד, גם אם תשתמשי ברפידות חיצוניות. בעלות חזה קטן יוכלו להסתייע בחזיות עם ריפוד, שיעזור להצניע את הפטמות בנוסף.

הנקה בשעות הלילה ומחוץ לבית: כיצד מתגברים על הנקה בתנאים משתנים?

למרות שחזייה רגילה איננה מומלצת לשנת הלילה, חזיית הנקה בהחלט מאפשרת לישון איתה. חשוב לשים לב שלא מדובר בחזייה שלוחצת על הגוף ושהיא מאפשרת לו להתנועע בחופשיות ובנוח. עבור רבות מהמניקות, חזיות הנקה שניתן לישון איתן הן אפילו יתרון: דליפות החלב מהחזה אף פעם לא מותירות כתמים על החולצה או הסדינים וניתן להמשיך ולקבל תמיכה למבנה החזה. כדי שההנקה תהיה נוחה גם בשעות הלילה, כדאי לרכוש חזיית מעטפת. להנקה מחוץ לבית, כדאי לקנות סינר הנקה כדי שיספק לאם פרטיות מלאה, יעודד קרבה ומגע עם התינוק ויספק לו את הרוגע הנחוץ.

אלה הדברים שלא מומלץ להתפשר עליהם

חלק מהנשים יגלו לאחר הלידה שהן רגישות לבדים מסוימים וכחלק מהשינויים בגופן, הן מתקשות להתמודד עם לבישת החזיות שעד היום נהגו ללבוש. לכן צריך לשים דגש על הבד ואיכות החזייה. עליך לבחור בבד נעים, חזק וידידותי, מותאם לגזרה ולמידה המעודכנת, שיספק לך את הנוחות הטובה ביותר לתקופת ההנקה.

מירל – חנות חזיות מקצועית

מכיוון שלחזיית ההנקה האולטימטיבית מספר רב של תכונות שעליה להכיל ובהצטיינות, כדאי לפנות לחנות חזיות מקצועית שזוהי התמחותה. במירל חנות חזיות, תקבלי יעוץ פרטי ומקצועי לרכישת החזיה המתאימה שתקלע למלוא הצרכים שלך, מבלי שתוותרי בדרך על הנוחות ועל הדגמים או הצבעים שמדברים אליך. למרות שההמלצה היא להימנע מחזיות עם ברזלים בחודש הראשון להנקה (בשל הגודש הרב), במירל תוכלי למצוא גם חזיות הנקה עם ברזלים ובכל המידות האפשריות.

החזיות בחנות מיוצרות ממיטב החברות בעולם וללא פשרות על תמיכת החזה, על עמידות ואיכות הבד והיכולת לערסל את החזה בימים שבהם הוא רגיש יותר. תוכלי לתאם פגישה בחנות וליהנות מליווי מקצועי ואישי לחלוטין, עד למציאת החזיה המתאימה ביותר.

 

תגובות

מומלצים