כל מה שלא ידעת על טכנולוגיות דפוס לקידום עסקי

אחד הכלים המוצלחים לבעלי עסקים הוא פרסום באמצעות טכנולוגיות דפוס. מה זה בדיוק טכנולוגיות דפוס ואיך זה יכול לקדם את העסק שלכם, להביא לכם לקוחות חדשים ולהגדיל את מחזורי המכירות? כל המידע החיוני במדריך הבא.

08.10.2019 מאת: פורטל הכרמל
כל מה שלא ידעת על טכנולוגיות דפוס לקידום עסקי

 

מה זה בכלל טכנולוגיות דפוס?

טוב, אז בעצם זה ממש לא מסובך. כל המוצרים המודפסים שאתם מכירים: פליירים, כרטיסי ביקור, טפטים, רולאפים ואפילו חולצות, כובעים, תיקים ועטים, הם בעצם מוצרים שניתן להדפיס על גביהם בטכנולוגיות דפוס שונות- דפוס אופסט ודפוס דיגיטלי. העניין הוא שאתם בתור בעלי עסקים יכולים בהחלט לרתום את טכנולוגיות הדפוס המתקדמות האלו לטובתכם.

אוקיי, אז איך עושים את זה?

הצעד הראשון מתחיל בעבודה מול בית דפוס איכותי וגדול, המציע מגוון אפשרויות דפוס שכוללות גם דפוס דיגיטלי ודפוס אופסט. ההבדל בעצם שדפוס דיגיטלי הינו דפוס צבעוני על גבי מוצרים שונים, ודפוס אופסט מאפשר הדפסה בכמויות גדולות במיוחד.

מאחר שלעסק שלכם צרכים משתנים יום אחד תזדקקו לכמות הדפסות גדולה של פליירים ותעדיפו להשתמש בטכנולוגיית האופסט ואילו ביום אחר תצטרכו הדפסה צבעונית ואיכותית בכמות קטנה ואז תרצו לפנות לדפוס הדיגיטלי, שווה לעבוד עם בית דפוס שמציע מגוון רחב של אפשרויות הדפסה.

הצעד השני הוא להכין תוכנית עסקית מסודרת בכל הנוגע לשימוש בדפוס לצרכי פרסום. חשבו לאיזה קהל יעד ברצונכם להגיע, מה התקציב שתוכלו להשקיע, מה המוצרים העיקריים שעל גביהם תרצו להדפיס ואילו תוצאות עסקיות אתם מעוניינים להניב מהשקעה זו.

הצעד השלישי הוא בעצם התקשרות עם בית הדפוס, שגם הוא מומחה במיפוי צרכים, והתחלת העבודה. בבית הדפוס יוכלו להמליץ לכם על רעיונות נוספים שלא חשבתם עליהם, ולעניין אתכם במגוון אפשרויות שסייעו לעסקים אחרים לגרוף הצלחה.
הצעד הרביעי הוא הפצת מוצרי הפרסום שלכם ולו מגיעה פסקה נפרדת משלו, אל תלכו לשום מקום!

הפצת מוצרי הפרסום שלכם לכל עבר

בעצם ישנן מגוון דרכים בהן תוכלו להפיץ את מוצרי הפרסום שלכם. בין אם מדובר בתליית פליירים מגניבים ברחבי העיר, בעיטור העסק במוצרים פרסומיים (טפטים ומדבקות קיר עם תמונות של המוצרים החדשים למשל) או בהענקת מתנות קטנות ושוות ללקוחות שלכם, שיפרסמו אתכם ברחבי הארץ מבלי מילה נוספת מיותרת.

כן כן, אנחנו מתכוונים לעטים עם הלוגו, השם והטלפון שלכם, לתיקים מגניבים עם השם והלוגו של החברה, לחולצות נהדרות שתוכלו לחלק ללקוחות ולעובדים וכמובן לכובעים. חשוב להכניס את המתנות הממותגות לתוכנית העסקית שלכם ולתכנן את הדפסתן והפצתן למודעים מיוחדים.

למשל, כמתנות ללקוחות לקראת חגי תשרי, כשי אביבי ומרענן בפסח, כמתנה משמחת ומבדחת בפורים או בכלל בהקשר של השקת מוצרים ושירותים בחברה שלכם. מעבר לפרסום שיתנו לכם המוצרים, תרוויחו יותר אם תשכילו ליצור 'באזז' סביב המתנות הממותגות שלכם ברשתות החברתיות ותגרמו ללקוחות ולהתרגש ולצפות למתנות.

 

תגובות

מומלצים