לא רק גיפט קארד

מגוון רעיונות למתנות מקוריות ופרקטיות לעובדים, כל בעל עסק יודע שההשקעה בעובדים היא משתלמת במיוחד. בעלי עסק רבים אינם מרוצים מההוצאה הגדולה שעליהם להוציא למתנות לעובדים בכל חג.

23.09.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לא רק גיפט קארד

 

בסופו של דבר זוהי הוצאה משתלמת. אם אתם מחפשים מתנה שגם תגרום לעובדים שלכם להעריך אתכם וגם תהיה  שימושית מאמר זה יציע לכם מגוון רחב של רעיונות למתנות פרקטיות ושימושיות לעובדים.

 

רעיונות למתנות מקוריות ופרקטיות לעובדים:

 

מארז מצעים:
זוהי אמנם מתנה קלאסית ושגרתית אך היא מתאימה לעובדים במיוחד משום שמצעים הם מתנה פרקטית כיוון שבכל בית ישמחו למתנה איכותית שכזו. כדאי להשקיע בקניית מצעים איכותיים שיחזיקו מעמד לשנים ארוכות.

 

מארז סוקו בוקו עידוד
זוהי מתנה מקורית וייחודית המגיעה במארז מעוצב במיוחד. מארז זה מכיל 9 סוקולנטים בצבעים שונים ניתן לעצב ולמתג אותו בהתאם למותג החברה. מתנה זו שימושית משום שהיתרונות של הצמחים הללו בכך שאין צורך במאמץ רב כדי לטפל בהם.

 

עציץ של סוקולנט
הצמח הזה הגדל באהבה רבה הוא הלהיט באירועים השונים ואין טוב ממנו כמתנה לעובדים שלכם. ניתן למתג אותו על פי הצבעים של מותג החברה או להוסיף את לוגו החברה. להפתעה מושלמת ניתן לשלוח את העציץ עד לבית העובד.

 

עציץ של דג זהב ייחודי
אם אתם מחפשים מתנה ייחודית שתפאר את שולחן החג של העובדים שלכם. כדאי לכם להכיר את עציץ דג מדובר בעציץ בצורת  דג זהב העשוי ממיטב חומרי הגלם הטובים ביותר. יתרונו שהוא אינו משחיר במגע עם מים. הוא מתאים במיוחד כמתנה לחגים משום שבתרבויות רבות הוא מסמל שפע ופריון.

 

עציץ ממותג עם ברכת חג שמח
אם אתם מעוניינים להעניק לעובדים שלכם מתנה המעריכה את עבודתם המסורה בעסק שלכם מבלי להתפשר על המחיר. אתם יכולים לשלוח עציצים עם סוקולנטים איכותיים במיוחד בצבעים שונים ומגוונים. כל עציץ יהיה ממותג עם ברכת חג שמח.

 

קונוס בטון

מדובר על עציץ שהוא מתנה מושלמת לעובדים הוא יוסיף לבית שלם יופי מיוחד בזכות העיצוב הייחודי והמקסים של העציץ. העציץ עשוי מבטון מוברש בשילוב זכוכית שבתוכו סוקולנט הסוקולנטים מגיעים במגוון צבעים וניתן לשלוח את העציצים עד לבית העובדים ולהפתיע אותם בצורה מושלמת.

 

כלי אוכל וסירים שונים
אחת מהמתנות שתשמח את העובדים שלכם וגם תהיה שימושית במיוחד היא סט סירים או מחבתות בגדלים שונים וסט של צלחות אוכל. חשוב להקפיד לרכוש סטים אלו מחברות איכותיות.

 

מארז חליטות תה עם קנקן ייחודי
תמיד נחמד לשתות תה אבל יותר בריא וטעים לשתות תה מחליטות טבעיות ואורגניות שיוצרו בייצור אישי ניתן לרכוש מארז מוכן מעמותות רבות שמייצרות אותם וכך גם תורמים לחברה.

 

לסיכום: במאמר זה הוצגו מתנות לעובדים שימושיות ופרקטיות בין המתנות שהוצגו: עציצים מסוגים שונים, מארזים, כלי אוכל וסירים שונים, מצעים.

 

 

תגובות

מומלצים